Gjest Guest_Sol_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei hei... har gått på cipralex i over 1 år, fant ut at jeg var gravid for 5 dager siden og bråsluttet da. Brukte 15 mg! Vet at det ikke er anbefalt å bråslutte, men å bruke det under svangerskapet er ingen alternativ for meg uansett... Lurer bare på om noen har erfaring med bråslutt på cipralex, og hvordan det gikk? Mvh Sol Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ring legen din. Helst for 5 dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Guest_sol_* Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ring legen din. Helst for 5 dager siden. Som sagt er det ingen andre alternativer for å ta cipralex når jeg er gravid, tenker først og fremst på barnet, og ingen vet om cipralex skader barnet. er det noen med erfaringer angående bråstopp på cipralex?? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det du lider av? Depresjon eller angst? Litt om bråslutt av SSRI (Cipralex) http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_discontinuation_syndrome Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var en gang jeg lot være å ta på noen dager, da fikk jeg sånne ubehagelige elektriske impulser inni meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ring legen din. Helst for 5 dager siden. Som sagt er det ingen andre alternativer for å ta cipralex når jeg er gravid, tenker først og fremst på barnet, og ingen vet om cipralex skader barnet. er det noen med erfaringer angående bråstopp på cipralex?? Ja, legen din....han er eksperten på dette området, hvorfor spør du ikke han? Han kan sikkert hjelpe ang ting rundt graviditeten og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå