Sekai-ichi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) så hideo kojima i creditsen på animeen (yt), og jeg vet at han er veldig i mot localization, så da er han vel i mot at de endrer ting i animeer? og hvordan kommer ovaen inn? + animeen kom før 2ern, betyr det at den handler om 1ern? skal kjøpe en av dem, men vet ikke hvilken. kojima sine 3d spill (mgs er egentlig det eneste jeg har spilt:P) har aldri hatt det beste gameplayet (ikke flame meg, det er gammelt spill, han hadde ikke lagd mgs4 enda da:P) så vil helst ha animeen (men det er en god del dyrere da...=\ (dont go like "bare last ned din ku!", har dere sett mech-designet?! denne serien fortjener en purchase. eller i det minste at jeg kjøper noe figma:P cuz de mechene er ubre of doom i øret en til en ku:P)) så~ hva er forskjellen mellom spillet og animeen/ovaen? (zoe=anubis zone of the enders) edit: adda anubis før navnet, men jeg tror ikke det skal være der:P Endret 8. november 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 har ikke sett animen men har spilt begge spillene, så tenkte og skrive bitttelitte grann om det. ZOE1, foregår på en romstasjon og du spiller som en gutt ved navn Leo. grafikken i dette spillet er en ren data animasjon, både i filmer og i gameplay. http://www.youtube.com/watch?v=sSHoZdLf4Do ZOE2(eller 2nd runner), foregår på en planet og jeg vil tipper ca 10 år etter det første spillet, og her spiller du som en mann ved navn Dingo. grafikken i dette spillet er som i en hvilken som helst anime serie/film til og med i filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå