Comma Chameleon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Merkelig tråd må jeg si, og hvorfor engelsk? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Merkelig tråd må jeg si, og hvorfor engelsk? Fordi han er norsk </ironi> Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Merkelig tråd må jeg si, og hvorfor engelsk? Fordi han er norsk </ironi> Ifølge et av innleggene hans klarer han da å skrive norsk også. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Merkelig tråd ja.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Han er tysk... duuuuh. Ich hasse mindfuck, jah? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ifølge et av innleggene hans klarer han da å skrive norsk også.Men vanlige folk orker ikke aa drive research for aa se om brukeren som lagde en traad faktisk kan noe annet enn spraaket han lagde tradden i. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mye god engelsk i denne tråden.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Mye god engelsk i denne tråden..Bedre enn et gjennomsnittlig amerikansk forum Dette er faktisk veldig bra om jeg skal sammenligne med alle engelskklassene jeg har vært med i Endret 11. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ifølge et av innleggene hans klarer han da å skrive norsk også.Men vanlige folk orker ikke aa drive research for aa se om brukeren som lagde en traad faktisk kan noe annet enn spraaket han lagde tradden i. Men igjen er ikke jeg som vanlige folk Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis du er 28 år og aldri har blitt skremt slik...hvor har du vært og hva har du gjort? Ms-Me - Scaring the crap out of people since May 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå