doloop Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sitter på en p4 2.4 northwood, tenkte jeg skulle pusle litt rundt med den og tok den opp til 2.7 Ghz. alt så ut til å fungere bra, men idet jeg startet med en prosses (halflife) som krevde GPU kraft låste hele maskinen seg fort. Da prøvde jeg å låse agp og pci på 66 og 33 hz, dette førte til at explorer etter et par minutter utførte en ulovelig operasjon og ble avsluttet. systemet mitt lå under overklokkingen på omtrent 40 grader på cpu og 30 inne i kassen, dette er vel ikke altfor bad. det var FSB'en jeg da økte hastigheten på fra 100 til ~110. jeg sitter på et Abit SR7-8X hovedkort med 2x 512 pc 3500 corsair brikker. er det rettogslett et for dårlig hovedkort, eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 har du stilt inn volt også da? Kan jo ha gått ustabil Lenke til kommentar
doloop Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 nei har ikke rørt vcore Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 prøv å sett den opp et hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå