Gå til innhold

PS3/360 Sandbox spill.

Bobbylove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre sandbox spill:

Crackdown (overoppskrytt i mine øyne men skal være bra iflg anmeldelser)

Just Cause (kult konsept, holdt ikke hele veien inn men verdt et par-tre hundre kr)

Saints Row 1 (gøyalt!)

Alle kun til 360. Kommer ikke på flere akkurat nå, trøtt.

Endret av r88
Lenke til kommentar

360 har mange fler. Crackdown, Dead Rising (ikke helt sandbox men nesten) Saints Row 1 og Just Cause får man bare på 360. PS3 har vel bare GTA4 og Saints Row 2 men de er jo selvsagt på 360 også, og bedre teknisk der. Crackdown er etter mitt syn det beste i denne sjangeren så 360 er klart best valg. Og ikke minst, 360 koster 979kr på det billigste.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar

Jeg har kost meg veldig med spill som Forza Motorsport 2 (racing-simulator), Saints Row, Burnout Paradise (arkade-freeroam-racing) og Guitar Hero.

EDIT: Spill folk regner som "must-have": Gears of War 1/2, Halo 3, Bioshock og Mass Effect

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Two Worlds kan være verdt å sjekke ut selv om det har fått blandede mottakelser. Det har en stor åpen verden som i Oblivion. Ellers er Fallout 3 selvsagt å anbefale selv om jeg så vidt bare har begynt på det. Og liker du rollespill så liker du Mass Effect. Mer er det ikke å si.

Ligg unna Two Worlds. Eller prøv i alle fall demoen først. Et skikkelig dårlig spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...