Bobbylove Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, Har vært pc fanatiker i alle år men liker veldig godt spill som: Oblivion,Fallout,GTA, Fable etc. Disse er ikke så kult å spille på pc å mange er jo ikke på pc engang. Så, er det PS eller xbox som har flest slike spill? Bobby Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tja. Begge har vel en del. Jeg tror ikke jeg har kunnskap nok om spillbiblioteka til begge til å kunne liste opp sandbox-spilla til konsollene. Begge har jo storspill som GTA IV og Saints Row 2. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Andre sandbox spill: Crackdown (overoppskrytt i mine øyne men skal være bra iflg anmeldelser) Just Cause (kult konsept, holdt ikke hele veien inn men verdt et par-tre hundre kr) Saints Row 1 (gøyalt!) Alle kun til 360. Kommer ikke på flere akkurat nå, trøtt. Endret 8. november 2008 av r88 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) 360 har mange fler. Crackdown, Dead Rising (ikke helt sandbox men nesten) Saints Row 1 og Just Cause får man bare på 360. PS3 har vel bare GTA4 og Saints Row 2 men de er jo selvsagt på 360 også, og bedre teknisk der. Crackdown er etter mitt syn det beste i denne sjangeren så 360 er klart best valg. Og ikke minst, 360 koster 979kr på det billigste. Endret 9. november 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Xbox 360: GTA 4 Crackdown Just Cause Saints Row Saints Row 2 Mercenaries 2 PS3: GTA 4 Saints Row 2 Mercenaries 2 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ok takk Da går jeg til innkjøpt av min første konsoll ever xbobx 360 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Takk Kjøper samtidig med meg Fable 2 og nye GTA. Noen andre must have? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg har kost meg veldig med spill som Forza Motorsport 2 (racing-simulator), Saints Row, Burnout Paradise (arkade-freeroam-racing) og Guitar Hero. EDIT: Spill folk regner som "must-have": Gears of War 1/2, Halo 3, Bioshock og Mass Effect Endret 9. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Liker ikke skytespill av typen GOW, BF2 etc til konsoll. Liker bare spill som GTA,fallout,Fable etc til konsoll. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Two Worlds kan være verdt å sjekke ut selv om det har fått blandede mottakelser. Det har en stor åpen verden som i Oblivion. Ellers er Fallout 3 selvsagt å anbefale selv om jeg så vidt bare har begynt på det. Og liker du rollespill så liker du Mass Effect. Mer er det ikke å si. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Two Worlds kan være verdt å sjekke ut selv om det har fått blandede mottakelser. Det har en stor åpen verden som i Oblivion. Ellers er Fallout 3 selvsagt å anbefale selv om jeg så vidt bare har begynt på det. Og liker du rollespill så liker du Mass Effect. Mer er det ikke å si. Ligg unna Two Worlds. Eller prøv i alle fall demoen først. Et skikkelig dårlig spill. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Døm det ihvertfall ikke ut fra demoen. Spillet blir bedre når du kommer inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå