-iL- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er bøkene bedre enn filmene? Filmene synes jeg var såpass dårlig at jeg ikke har vurdert bøkene til nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvilken bok er ikke bedre enn filmen? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er bøkene mye bedre enn filmene? Filmene synes jeg var såpass dårlig ræva at jeg ikke har vurdert bøkene til nå. Hvilken bok er ikke bedre enn filmen? Nå da? (var dette jeg mente.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes de var ganske gode. Anbefaler de til folk over Ringenes Herre. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes de var ganske gode. Anbefaler de til folk over Ringenes Herre. hæ hvorfor det? Arn er da ikke fantasy ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, men man følger han ut i krig, og det er litt samme feelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå