zeeroo-x Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 har akkurat kjøpt dette sjermkortet til min hp pc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378253 men fant desverre ut at pcen min har bare en 300 watts psu. må jeg ut med ny psu får å dra dette eller kan jeg dra det med min 300w psu? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vell hva annet har du i PC'n? Generelt spiller Watt liten rolle, her må du helst vite hvor mange A du leverer på 12V. Men jeg vil anta dette går bra så fremt du ikke sitter på noe som er heftig overklokket slik som en QX fra Intel, men da hadde du hatt strømproblemer allerede. Lenke til kommentar
zeeroo-x Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 har bare en amd semperon 2GHZ. den gir ut 288 watt på 12V. ellers er det bare det som er fra hp. ingen lyd kort eller noe sånt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Om jeg har regnet rett så betyr det 24 Ampere. Joda, da skal det holde antar jeg, men avhengig av alder så kan det bli tynt. PSU'er taper effekt jo eldre de blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå