Gjest gjesten Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jeg tror ikke jeg har problemer med trang forhud. får dratt forhuden over hele menishode under ereksjon, men da stopper det. "strengen" bak på penisen blir stram og holder igjen.. kommer dette til å bli et problem under sex?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det kan føre til et visst ubehag ja.Det spørs på hvor ille problemet er. Du kan også risikere at strengen ryker under sex. Det gjør litt vondt, men gror heldigvis ganske raskt. Føler du deg veldig plaget så kan du ta en tur til legen. Et lite snitt så er du kvitt problemet liksom. Relativt enkelt inngrep. Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 blir problemet bedre ved bruk av kondom?? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg hadde dette problemet når jeg var yngre. Det jeg gjorde var etter å få full ereksjon dra forhuden tilbake slik at strengen ble stram og så forsiktig tøye litt ved å holde strengen stram og prøve å "klemme hodet på plass". En annen ting du kan gjøre er å onanere litt "dypere" enn vanlig, slik at det blir litt tøy på strengen da også. Gjør du dette burde du merke forskjell etter rimelig liten tid. Kondomer hjelper heller lite. Er bare å ta saken i egne hender og sett i gang! Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 takk.. høres ut som vi snakker om akkuratt det samme.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei. Det er en vanlig anatomisk-defekt hos enkelpersoner. Omskjæring vil løse problemet. Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 WOOT! tøyer heller til "pikken" detter av før jeg går i garderobedursen uten forhud!! håper noen kan avkrefte det med omskjæring!! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 WOOT! tøyer heller til "pikken" detter av før jeg går i garderobedursen uten forhud!! håper noen kan avkrefte det med omskjæring!! ur choice... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei. Det er en vanlig anatomisk-defekt hos enkelpersoner. Omskjæring vil løse problemet. Omskjæring er overhodet ikke nødvendig når det letteste er kun å kutte over strengen hos legen. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Takk!! trengte å høre det Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei. Det er en vanlig anatomisk-defekt hos enkelpersoner. Omskjæring vil løse problemet. Omskjæring er overhodet ikke nødvendig når det letteste er kun å kutte over strengen hos legen. Strengen er en del av forhuden... Lenke til kommentar
Gjest Gjest18 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har samme problem, og var inne til en konsultasjon på sykehuset i dag. Har ikke hatt sex mange ganger, men det har vært både vondt og godt, og han sa at jeg hadde flere muligheter. Jeg kunne enten vente å se og strekke litt selv (noe jeg har gjort), vente til jeg hadde samleie oftere for å se om dette hjalp eller om problemet ville vedvare eller bare ta en operasjon (noe jeg bestemte meg for) Han sa at det de gjorde var å lage et lite snitt i denne strengen, slik at den forlenges. Svedge: Har du sett på din egen streng? Tror ikke det bare er å kutte den av, da den, som Vaio sier, er en del av hele forhuden Lenke til kommentar
Gant! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Shit..... trodde det var normalt at strengen var litt for stram under ereksjon.... er det noen plasser jeg kan lese om dette? Anbefaler dere å ta en tur til legen, eller å prøve å kvitte seg med problemet på egenhånd? Nå ble jeg redd...:O Endret 19. november 2008 av Milfhanter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå