JimL Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hei, fikk inn en ny pc i hus i dag. Etter en runde i windows update fungerer nå ikke skjermkortdriverene lengre. Kommer opp standardskjerm på standard vga kort i innstillingene og kan kun velge 1024x768. Har forsøkt å taste inn modellnummer på fujitsu siemens og lastet ned grafikk-driveren derfra (122mb). Da fikk jeg installert catalyst control centre på nytt, men dette går ikke an å starte. Skjer ikke noe når man forsøker å kjøre programmene annet enn at de legger seg i oppgavebehandlingen. Står ennå registrert standard vga i enhetsbehandling. Får opp følgende: ATI-grafikkdriver er ikke installert, eller ATI-driveren fungerer ikke som den skal. Installer riktig ATI-driver i henhold til ATI-maskinvaren din. På ati.com finner jeg ikke "ATI Mobility Radeon™ HD 3470 Hybrid X2ATI Radeon™ HD 3200 skjermkort" slik som det står på elkjop.no http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Endret 8. november 2008 av JimL Lenke til kommentar
JimL Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Eneste anbefalfning jeg finner er driver cleaner, som koster penger. Må man virkelig betale for å få en ati-pc til å funke? :\ Endret 8. november 2008 av JimL Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan jo prøve Driver Sweeper http://downloads.guru3d.com/Guru3D---Drive...tup)_d1655.html Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Et fullverdig gratis alternativ til drivercleaner er guru3d driver sweeper. Det er ikke noen nyhet at det er et herk med drivere til skjermkort på bærbare. Her er imidlertid den godt gjemte, magiske linken du er ute etter: Mobile Catalyst download. Denne oppdateres kontinuerlig med nyeste mobile catalyst driver, og er den adressen mobile cayalyst validate programmet bruker, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå