Koffe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) I dag døde mitt gamle P4C800 deluxe AGP hovedkort Har lite lyst til å kjøpe noe nytt, da ram, skjermkort, prosessor og vannkjølingsblokker må byttes. Selv om det er gammelt er det mer enn nok til mitt serverbruk. Har vært rundt alle de kjente butikkene og bruktstedene uten å finne noe som helst. Så gamle saker som dette legger ikke alltid folk ut for salg, så jeg spør her om noen vet om et sted man kan få fatt på gammel HW? Tusen takk for alle svar. EDIT: Liten redigering ihht. retingslinjer. Endret 9. november 2008 av Koffe Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan prøve innenfor Norges grenser, men USAerne har i allefall til deg http://computers.shop.ebay.com/items/?_nkw...p;_osacat=44943 Jeg klarte selv å kapre ett gammelt Socket A DFI (Toppmodellen til socket A fra DFI i komplett pakkning) til en god pris også. Så jeg hadde dratt dit og fått ett stort utvalg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 I dag døde mitt gamle P4C800 deluxe AGP hovedkort Har lite lyst til å kjøpe noe nytt, da ram, skjermkort, prosessor og vannkjølingsblokker må byttes. Selv om det er gammelt er det mer enn nok til mitt serverbruk. Har vært rundt alle de kjente butikkene og bruktstedene uten å finne noe som helst. Så gamle saker som dette legger ikke alltid folk ut for salg, så jeg spør her om noe kan noe slikt liggende som de kan selge, eller om noen vet om et sted man kan få fatt på gammel HW? Tusen takk for alle svar. Direkte kjøp og salg må du nesten ta på bruktmarkedet. Hjelp til å finne linker til butikker med hk går fint her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå