Gå til innhold

Hvor bra kjører man Crysis med HD4850

HSG300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror du kan fikse high på opptil 1680x1050 som fremdeles vil være tilfredstillende spillbart på 30+ fps,men ikke v.high. det kommer an på oppløsningen du bruker;)

crysis er et veldig tungt spill som selv de dyreste og sykeste systemene bare klarer v.high til en viss grad,men selvsagt så kommer det mye an på oppløsningen. høyere oppløsning krever sterkere gpu og komponenter ellers. også er det med bottlenecks da, kjøpre du de villeste skjermkorta så må helst resten av systemet stå i stil med skjermkorta.........og da flyr tusenlappene fort kan jeg love deg.

Lenke til kommentar

Jeg har et 4850. Det blir litt smålagg med alt på very high @ 1280 x 1024. Noen steder går det smekk godt, og andre plasser ikke :p Jeg har q6600 @ 3ghz og 4gb ram. Og nei det er ikke så veldig mye forskjell på VH og high. Synn jeg har et SLI hovedkort å ikke crossfire, for da har jeg sikkert kjøpt meg et til :p

Lenke til kommentar
Jeg har et 4850. Det blir litt smålagg med alt på very high @ 1280 x 1024. Noen steder går det smekk godt, og andre plasser ikke :p Jeg har q6600 @ 3ghz og 4gb ram. Og nei det er ikke så veldig mye forskjell på VH og high. Synn jeg har et SLI hovedkort å ikke crossfire, for da har jeg sikkert kjøpt meg et til :p

Det høres veldig bra ut!! :!:

Da tror jeg at jeg går for det kortet, og muligens i crossfire senere.. :roll:

Noen anbefalinger av hvilke selskap jeg skal kjøpe fra, altså ut ifra kjøling og litt sånn?, er ASUS eller saphire bra valg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...