Chrisss Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei lillebroen min har sånn ferdig pc fra backard bell, satt inn en nytt skjermkort å psu nå! Men pc er syk treg:S Bruker evig lang tid på legge inn vista blant annet,Når man kommmer inn i vista så er alt tregt liksom. Det siter en E6750 intel,2g ram,ny psu 450 watt Å et 88oogt der Hva kan være feil ?:S Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ved oppstart eller ved alt ? Sjekk for Virus og se på instillinger for å Justere Systemytelsen elr noe sånt . Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Ved oppstart eller ved alt ? Sjekk for Virus og se på instillinger for å Justere Systemytelsen elr noe sånt . Den brukte drit lang tid på legge inn vista, alt går tregt i vista, oppstarten er treg ! http://support.packardbell.com/no/item/ind...sn=101369240370 Ser at det er ati brikke sett ! Men det skal vel ikke ha noe si det ? Siden jeg satt inn et Nvidia 8800 gt ? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 rens for støv i pc'n. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 rens for støv i pc'n. Javel ? Skjønner ikke hva det kan ha med at pc går tregt ? Pc har ikke vært brukt før på onsdagen ! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 støv gir dårlig ventilasjon i systemet og fører til varmere pc som kan i verste tilfelle klokke seg ned. ellers så er det virus eller at du kjører mange bakgrunnsprogrammer som du bør fjerne. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis maskinen er ny og den har brukt svært lang tid på å installere vista for føste gang på tom disk er det nok ikke virus eller whatknot. Kansje defekt disk? men prøv å oppdater bios, kansje det fikser biffen;) btw, virus på pc`n min... FAAEN! Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hvis maskinen er ny og den har brukt svært lang tid på å installere vista for føste gang på tom disk er det nok ikke virus eller whatknot. Kansje defekt disk?men prøv å oppdater bios, kansje det fikser biffen;) btw, virus på pc`n min... FAAEN! Tok skjermkorte nå, pc funka bra igjen ! Men det er det intergerteskjermkorte, det er ikke veldig bra da ! Kan det være sånn at det hovetkorte ikke vil ha Nvidia kort ? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) On-Topic: Som tidlegare nemd høyres det ut som støv i pcen. Kan og vera at det straumforsyninga som skapar trøbbel. 450W skal i teorien vera nok, men fleire produsentar av ferdig pc har med ei straumforsyning som gjer oppgradering meir eller mindre håplaust. Off-Topic: Hvis maskinen er ny og den har brukt svært lang tid på å installere vista for føste gang på tom disk er det nok ikke virus eller whatknot. Kansje defekt disk?men prøv å oppdater bios, kansje det fikser biffen;) btw, virus på pc`n min... FAAEN! Dersom du trenger hjelp til å bli kvitt viruset les denne veiledningen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lag din eigen tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Då kan kyndige personar hjelpe deg for å sikre at du blir kvitt alt Endret 8. november 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 On-Topic: Som tidlegare nemd høyres det ut som støv i pcen. Kan og vera at det straumforsyninga som skapar trøbbel. 450W skal i teorien vera nok, men fleire produsentar av ferdig pc har med ei straumforsyning som gjer oppgradering meir eller mindre håplaust. Off-Topic: Hvis maskinen er ny og den har brukt svært lang tid på å installere vista for føste gang på tom disk er det nok ikke virus eller whatknot. Kansje defekt disk?men prøv å oppdater bios, kansje det fikser biffen;) btw, virus på pc`n min... FAAEN! Dersom du trenger hjelp til å bli kvitt viruset les denne veiledningen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lag din eigen tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Då kan kyndige personar hjelpe deg for å sikre at du blir kvitt alt Som sakt sa jeg hadde kjøpt ny psu,å skjermkort ! Pc har ikke bli brukt før ondagen som var! I dag satt jeg inn skjermkort å psu, å pc blei drit treg, bruker hundre år på starte opp,ting går sykt tregt inni vista! Men når jeg tar ut skjermkorte så funker pc drit bra! Har prøved med et ati hd2600, funka like dårlig ! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men har du to skjermkort inni? Hva slags type hovedkort og skjermkort er det? PCI-E? Det kan hende de ikke passer sammen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har du avinstalert de gamle skjermkort driverene og instalert de nye? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Det er et inregrert skjermkort x 1250, så har jeg kjøpt et 9800 gt å en 450 psu ! Med en gang jeg satt inn skjermkorte så blei pc trit treg, selv når skulle legge inn vista på nytt ! Med en gang jeg tar ut skjermkorte er det rask ! Har prøvd med en HD 2600 ,8800 ,9800 Funker like dårlig alle 3 ! Hmm Hovetkorte står på en link lenger opp ! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Omg. Det er ikke meningen at du skal legge inn nytt skjermkort! Hvorfor kjøpte dere pcen hvis dere skal ha nytt skjermkort og psu?! Dere kan like godt bygge en fra komplett.no eller bygge selv. Det er ikke meningen at du skal legge inn nytt skjermkort i sånne pcer! Endret 9. november 2008 av Lami Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Omg. Det er ikke meningen at du skal legge inn nytt skjermkort! Hvorfor kjøpte dere pcen hvis dere skal ha nytt skjermkort og psu?!Dere kan like godt bygge en fra komplett.no eller bygge selv. Det er ikke meningen at du skal legge inn nytt skjermkort i sånne pcer! Det er en pc lillebroren min fikk av pappan sin for spille ;P Men Det er jo pci-e port alt sammen da :S Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men sånne pcer er det ikke meningen at du skal putte skjermkort i, hvis du gjør det pleier maskinen ofte og gå tregt og rett til helvete Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det du snakker om Lami? En pc fra fujitsi siemens, dell eller noen av de andre ferdig produsentene er omtrent kliss lik alle andre pc'er. Bortsett fra at de kanskje bruker et eget OEM hovedkort og et eget kabinett. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det du snakker om Lami? En pc fra fujitsi siemens, dell eller noen av de andre ferdig produsentene er omtrent kliss lik alle andre pc'er. Bortsett fra at de kanskje bruker et eget OEM hovedkort og et eget kabinett. Det her er snakk om en Packard Bell ! Det er jo et foxconn Linken stil hovetkorte står på toppen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå