MiKA7 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kjøpte en e66 til jenta da den kom.. første jeg gjorde var å ta 3finger salutten.. ikke hatt noe trøbbel med den så langt.. men har kommet ny oppdatering nå.. ihvertfall hvis du bytter produktkode som jeg gjorde med hennes.. Hvordan bytta du produktkoden? hvilket produktkoden bruker du nå? Brukte nemesis service suite (NSS) til å endre produktkode.. telefonen hennes har nå EURO1 0556384.. her er alle produktkoder for interesserte http://blinkthinks.wordpress.com/2008/08/0...-product-codes/ Og ja du mister garantien hvis ett service center finner ut at du har bytta.. men ikke hvis du bytter produktkoden tilbake etter flashen så finner de det ikke ut... Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 http://www.allaboutsymbian.com/news/item/8...r_E71_11007.php Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har sjelden sett så mange smilies etterfølge så dårlig formulerte setninger som i første post her. Bravo ..og hele bedriften hvor jeg jobber har standardisert seg på E66 og E71, uten så mye som en eneste rapportert feil, så du har nok fått en mandagsmodell. Argumentet "Det er ikke noe feil på telefonen, det er programvaren" har jeg store problemer med å tro på at et seriøst utsalgssted kan ha liret av seg, men hvis det skulle vise seg å være tilfelle så leverer du den bare tilbake. Beklager josh909 for at du måtte lese mine så dårlige formulerte setninger… Men jeg håper at du fikk med hva jeg klagde på? Jeg har aldri sagt at det var feil på telefon, det var kun programvaren… Jeg bare var sur over at mcare hadde mobilen min 2uker og gjorde ikke noe med den. Og etter det de ville ha mobilen igjen for 2uker eller de krevde nesten 300kr… Jeg var sur over Nokia for at de hadde ikke lagt ut SW for 0557934… Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 kjøpte en e66 til jenta da den kom.. første jeg gjorde var å ta 3finger salutten.. ikke hatt noe trøbbel med den så langt.. men har kommet ny oppdatering nå.. ihvertfall hvis du bytter produktkode som jeg gjorde med hennes.. Hvordan bytta du produktkoden? hvilket produktkoden bruker du nå? Brukte nemesis service suite (NSS) til å endre produktkode.. telefonen hennes har nå EURO1 0556384.. her er alle produktkoder for interesserte http://blinkthinks.wordpress.com/2008/08/0...-product-codes/ Og ja du mister garantien hvis ett service center finner ut at du har bytta.. men ikke hvis du bytter produktkoden tilbake etter flashen så finner de det ikke ut... Takk for hjelpen MiKA77 Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endelig hjalp det… 08-11-08 var den første gang jeg skrev mitt emne om Nokia E66, hvor jeg klagde på at hvorfor legger ikke ut Nokia Software oppgraderinger til Nokia E66 (produktkode 0557934)? Vet ikke hvorfor enkelte likte ikke det, men det er ikke mitt problem… Men tilslutt det hjalp å skrive her på amobil. MIKA77 nå trenger ingen å bytte produktkode på sine E66 for å oppgradere til nyeste SW… I dag har Nokia lagt ut SW v110.07.126 på nett. Det tok litt tid men jeg synes at det hjalp å skrive her på forumet til ambil.no Ønsker å takke amobil.no og alle de leserne som skjønte problemet og har prøvd å hjelpe meg her… Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Her er det noen bilder hvor dere kan se at 10-11-08 var det ikke mulig å oppgradere software på Nokia E66 med produktkode 0557934... Men fra i dag kan alle gjøre det gratis over nett og slippe å vente 2uker eller betale for garanti rep… Jeg har også oppgradert mobilen til v110.07.126 og det fungerer fint for meg nå… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå