kenny28 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg har ett dilemma. Jeg har og en pc som begynner å dra litt årene, men jeg er usikker på om det svarer seg å oppgradere den jeg har eller MÅ jeg kjøpe ny ? Jeg er ikke så stødig i pc spesifikkasjoner, har og en annen tråd der jeg spør om hjelp til å kjøpe ny pc, men når jeg tenkte meg om (etter at jeg skrev den tråden) så kanskje det er mulig å oppgradere den jeg har ? Pc'en er en HP pavilion w5000. Jeg legger ved info om pc'en i bilde format. Håper noen har tid/gidda å svare smile.gif Endret 8. november 2008 av kenny28 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eneste som er sånn høvelig fornuftig å oppgradere er skjermkortet. (ATi 4850, 9800GT eller lignende) Du vil da muligens trenge en kraftigere strømforsyning. Kanskje like greit å kjøpe nytt. Dette finner du tusenvis av tråder om. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Har bestemt meg for å kjøpe ny pc. Skal bruke den gamle som stue pc. Skal bestille i kveld og tenkte derfor å bestille noen deler for å prøve å "guffe" denne opp litt(om det ikke koster mere enn smaker). Skal som sagt brukes som stue pc, men den klarer jo i dag å kjøre bf2 så litt gøy kan jeg kan det med den på flatskjermen i stua ? Skal bestille hos komplett i kveld, håper derfor på mange svar i dag På forhånd : takk.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå