vnellevb Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg lurte på om det var noen som hadde bilder av ett midlertidig kjørebevis?? Har hørt mangen snakke om det men har faktisk aldri sett en slik en, så jeg lurer på hvordan den ser ut... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ettersom man skal kaste midlertidlig kjørebevis når man har fått det ordentlige tror jeg det er få som har et... men jeg kan si så mye som at det er et papp ark som det er trykt på info fra en skrivemaskin om deg, den er ca 20 cm lang og 10-15 cm høy og er vel farget grønn eller så var det gul tror jeg Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 ja, det er greit men jeg vil ha bilde av det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Elendig bilde, menmen Endret 8. november 2008 av .Butthead. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Der begynner det å komme seg men jeg tenker mer på en pdf-fil av midlertidig førerkort. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hva er det du skal? Prøve å fake eller? Du sa jo at du ville bare se det? Endret 8. november 2008 av .Butthead. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 jeg har ikke tenkt til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men et bilde av hvordan det ser ut er ikke godt nok? Ser du det enda bedre når det er PDF? Får du bedre inntrykk av det? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Var jo ikke akkurat noen god kvalitet på bildet for å si det mildt.. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 nei nettopp. men kanskje rumpehode (butthead) synest det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men har blitt stoppet med midlertidig førerkort 2 ganger faktisk, er ikke mulig å lage en falsk en (hvis det var det du lurte på ) Begge gangene ringte de til Vegvesenet og sjekket opp. Selv om det var stemplet og signert. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jeg sa jo at det var dårlig kvalitet. Sorry for at jeg prøvde å hjelpe til da. Men forstår ikke helt hvorfor han må ha bildet i så fantastisk kvalitet fordi "han vil se hvordan det ser ut". Nesten som om du pønsker på noe her.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det holder ikke som leg heller så hvis han er under 16/18 så må han vise annen leg samtidig som det midlertidige hvis politiet tviler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå