morgan_kane Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 se her hva er det for en slags ting? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tror du slår på den med halen eller noe sånt? Er det en av de første banene det der eller? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 tredje ban. prøvde det men det funket ikke. den forsvant når den gikk ut av bildet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hoppe på den da? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) funket ikke det heller. EDIT: vanligvis så er den ikke der. Endret 8. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Husker jeg fikk den der av og til på NES også. Tror ikke jeg gjorde noe spesielt eller at den hadde en funksjon. Blir vel kanskje mer som en bug. Savner NES-en min =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå