Killer Instinkt Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg satt i går å prøvde å tyne litt Mhz ut av mitt abit ti4600.. maskinen låste seg et par ganger men til slutt fikk jeg kjørt det stabilt på 330/750 så begyten jeg å få flimring å mange dotter på skjermen:( så jeg satt det tilbake på org. inst. ijenn men jeg har fortsatt de stygge dottene som kommer fram lamme flimringene noen ganger... er det rammen som synger på siste vers eller er det noe annet galt??? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 prøvdt å sette i et annet kort? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 nei... hvorfor det??? for å sjekke agp porten eller no? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 ja, funker det da er det kortet som er ødelagt. Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 hm.. får sette in det gamle gf2'en å prøve da haskje det blir 9700pro læl da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå