Cr1mson Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg har akkurat kjøpt en pc fra komplett, Warhammer gamer, Den har 4gb ram, E8500 og XFX 260 GTX. Når jeg spiller noe, hva som helst, assassin's creed, 123 spill... noe sånt, så kommer det bluescreen hvor det står jeg har Hardware error. Jeg skjønner ikke hva som er galt, det skjedde med engang jeg prøvde å spille noe, jeg har oppdatert alle driverne, og den fungerer helt normalt når jeg ikke spiller. Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini110808-11.dmp C:\Users\Kenny\AppData\Local\Temp\WER-32417-0.sysdata.xml C:\Users\Kenny\AppData\Local\Temp\WERA5C0.tmp.version.txt Endret 8. november 2008 av Cr1mson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har du testet tempraturene at pc-enn ikke blir overopphetet? Sjekk tempraturene med OCCT OCCT du kan også sjekke skjermkort tempraturen med rivatuner Rivatuner Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Prøv å bytt minnet ditt.... Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har installert alle driverne, reinstallert vista, så igjen installert driverne. Jeg får bluescreen av spill, og å bruke youtube, er jævlig lei. Ny pc så skjer det her, skjønner ikke hva som er galt... Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Så det er ingen på hele forumet som vet hva som er galt? :/ Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg kan anbefale å kjøre PRIME95. Før du kjører dette så slår du av datamaskinen, tar ut en og en minnebrikke, og tester hver av dem alene i os, når du er ferdig å teste en så tar du den ut og tester den andre. Om du isåfall skulle få error i prime så er det defekt minnebrikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøv og kjør OCCT og sjekk hva tempraturene er så pc-en ikke er overophetet det som er problemet Post svaret på tempraturene dine. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så det er ingen på hele forumet som vet hva som er galt? :/ et slikt problem er dett nærmest umulig å gi en 100% garantert riktig feilkilde til med så lite info som er lagt ut. men må si meg enig at du bør sjekke temperaturene i maskinen og feilsøke minnet med å ta ut en minnebrikke så starte maskinen og bruke den. vis når du gjør dette feilen forsvinner vet du garantert at du har en hw feil i minnet tør jeg påstå. gjør dette med alle minnebrikkene i maskinen. eventuelt vis du kjøpte maskinen komplett av komplett så ta kontakt med dem og spør om det finnes et verktsed i nærheten av deg de godkjenner for en reklamasjonsundersøkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå