No-Mad Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har en Nokia N82 og lurer på om det er gratis å bruke internett hvis jeg bruker hjemmenettverket? Har lastet ned et youtube prog som jeg ikke tør bruke hvis det koster penger:P Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hvis du kobler deg på hjemmenettverket er det helt gratis ja! (Eller, de som betaler for internett i huset må jo fortsatt betale for dette, men dette vet du vel...) Du får altså ingen større telefonregning... Endret 8. november 2008 av J-Core Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja. Tilføyer at du så lenge det står kun 3G eller E UTEN de "koblingsstrekene", er det bare å surfe i vei. Du velger vel routeren din når du begynner å surfe? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Bare pass på å velge riktig tilkobling, programmet du bruker bør spørre hvilken tilkobling du skal bruke. Det gjør i allefall "minitube" i fra mr google himself Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå