Mephistopheles Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) I dag har eg og familien vore på auksjon og loppemarknad. Hadde eg hatt vet til å ha meir pengar med meg, hadde eg handla så altfor mykje meir. Eg er framleis nøgd med fangsten: To fine, gamle blikkboksar; ein frå Kiellands Candy, og ein frå Horntvedts kaffe. Fine farsdagsgåver. 80,- for begge, på auksjonen. Nasjonalforlagets Tolstoisamling; Barndom, Opstandelse I og II, Kosakkene og Hadsji Murat. Alle trykt i 1929. 100,- på auksjonen. Ein tilnærma urørt Philishave SC 8130, frå 1960-talet. 10,- på auksjonen. Eit stort golvpuslespel til ungane, fleire dekorative ting til heimen, knivar til kjøkkenet og sist, men ikkje minst; Slike har eg ikkje sett sidan eg var unge. Alt dette kom frå loppemarknaden, då dei droppa prisane på slutten. Totalt 40,- for heile rukkelet. Endret 8. november 2008 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det for noe den tingen på bilde? Er 87-mod. En form for dispenser for drops? Jeg må jo være den første som spørr. Alle de andre gnur jo seg i hodet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det for noe den tingen på bilde? Er 87-mod.En form for dispenser for drops? Jeg må jo være den første som spørr. Alle de andre gnur jo seg i hodet. Det er ein småpengedispenser, så du bomma ikkje aldeles. Med ein liten teip bakpå, så du kan feste han i bilen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer . Nå kom jeg virkelig på hvor lenge siden sist jeg var på loppemarked. Tror det er flere år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå