raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 det har seg sånn at jeg skal lage en .iso fil av en recovery plate som jeg har laga selv noen som hvet om et program som gjør dette lett? ~submit Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ashampoo Burning Studio 6 (ikke freeware). De fleste brenneprogram kan vel gjøre det samme.. Google Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 hvem du om det går ann med NTI media maker 8 som jeg fikk med datan? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 jaja samma det jeg får sjekke ut Ashampoo Burning Studio Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 prøv CDBurnerXP: Key Features burn all kinds of discs audio-CDs with or without gaps between tracks burn and create ISO files data verification after burning process create bootable discs multi-language interface bin/nrg → ISO converter, simple cover printing and much more! Operating Systems: Windows 2000/XP/2003 Server/Vista http://www.cdburnerxp.se/ freeware ! lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå