macrules Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvordan lager jeg en link uten å vise hele adressen? :-? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hold musepekeren over URL knappen Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Mener du på en hjemmeside (HTML) eller en post i forumet(BBCode)? Sjekk her for å lære deg BBCode. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 for html så brukder du <a href="blabla">Teksten som skal vise linken</a> om du vil at folk skal få en forklaring til linken ved å holde musen over uten å trykke så: < ahref="blabla" alt="Kjempelinken se her">Fortsatt linketeksten</a> ellers er www.w3schools.com en fin ting å ha i bakgrunnen for basic html Direktelinken DIREKTELINK Lenke til kommentar
macrules Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Takk for gode svar! Da har jeg det jeg trenger. Lenke til kommentar
cc Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tag'en "alt" er for alternativ tekst på bilder. Skal du ha en forklarende tekst på linker, bruk title-tag'en <a href="http://www.vg.no" title="Les VG online">VG's nettutgave</a> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå