Hagevikjen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan jeg får igang gjennopprettingen? Pc-en er en komplett gamer i25 med MSI Neo-F N965 hovedkort. Har prøvd å trykke F10 ved oppstart, men får bare opp en skjerm der jeg kan endre oppstartsalternativer. Det jeg er ute etter, er altså å formatere pc-en slik at den blir som "ny". Har tatt backup av alle viktige filer. Endret 8. november 2008 av Hagevikjen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ifølge denne side er " Microsoft Windows Vista Home Premium " installert på denne pc: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications følgte det ikke med en cd ? hvis ikke kan du ringe komplett og spør hvordan du kan gjøre dette. selv har jeg en dell pc, med recovery partisjon + gjenopprettings cd ( driveren etc. ) + vista ultimate oem cd. lykke til Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror ikke CD skal være nødvendig. Det er bare å finne knappen(e) som aktiverer denne "skjulte" partisjonen. Evt. gjøre de endringer som trengs i BIOS. Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 ifølge denne side er " Microsoft Windows Vista Home Premium " installert på denne pc: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications følgte det ikke med en cd ? hvis ikke kan du ringe komplett og spør hvordan du kan gjøre dette. selv har jeg en dell pc, med recovery partisjon + gjenopprettings cd ( driveren etc. ) + vista ultimate oem cd. lykke til Følgte ikke med cd nei. Snakket med komplett og de sa at det vanligvis bare skulle vere å trykke F10 ved oppstart for å aktivere partisjonen, men det funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå