Momentomori Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Som emne tittel sier er jeg på utkikk etter dette. Buksene bør helst være litt vide, ikke stramme bukser... Jeg vil helst ha meg en frakk, altså en tøyfrakk som er svart, noe lignende denne. Vet ikke helt hvilken stil jeg kjører, jeg inbiller meg at jeg har en stil ingen andre har Noen som har noen butikker å anbefale ? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du er på utkikk etter vide bukser og en svart frakk? Det er dessverre ikke så ekstraordinært som du vil ha det til. Lenke til kommentar
Momentomori Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Du er på utkikk etter vide bukser og en svart frakk? Det er dessverre ikke så ekstraordinært som du vil ha det til. Hm, viss det er det du mener så må du få mene det. Noen som vet hvor de selger burberry frakker i Bergen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sjekk ut Hans H. Strandgata 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå