Marius_J Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Idag var jeg på gamestop og leverte inn ps2`en + 5 spill, og betalte 1400 imellom for en 360 elite med 2 spill. Fikk altså 1000+ for ps2`en som har logge i skapet og ikke blitt brukt på... vet ikke hvor lenge! Kan også betale 399 imellom for en arcade, 999 for en pro. Det jeg lurer på er hvordan kan jeg få savene fra den gamle xboxn til elite`n? Går det ann å bytte navn på gamertag`en? Kjøpte min gamle xbox brukt, og brukte gamertagen hans vidre pga xbox live. - Marius edit , topic Endret 9. november 2008 av Marius_J Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 For å overføre ting fra harddisken på den gamle xboxen til den nye trenger du en dataoverføringskabel, står om det her: http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...ngyourelite.htm Du kan bytte gamertagen, men det koster 800MS points. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 For å overføre ting fra harddisken på den gamle xboxen til den nye trenger du en dataoverføringskabel, står om det her: http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...ngyourelite.htm Du kan bytte gamertagen, men det koster 800MS points. Takker for svar. Faktisk sende de et brev! Mail hadde jo vært litt greiere. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor finnes det gamestop-butikker som tilbyr sånne opplegg? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 At de kjøper opp brukte ting, og gir deg nye til rabattert pris? Alle GameStop butikkene har slikt opplegg så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Leste en plass at ps2 og 5 spill ga en xbox360 arcade i retur. Hadde litt lyst å prøve meg på den byttehandelen. Hvis de har noe sånt tilbud i bergen. Og ikke er så kresen på ps2en de får Lenke til kommentar
teNNmeEk80 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har akkurat kjøpt en elite. hadde en vanlig variant tidligere med en 20 gigs disk. kan man bruke en 360 memory card for og overføre saves? eller må man ha det migration kiten ms har som man må sende inn brev for og få? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 henger meg på den, var på vei ut for å kjøpe memory card nå, ganske kjipt å ikke ha noen av savesene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå