Gå til innhold

Linux for min Compaq Armada M300

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på hvilken distribusjon som er lettest å få opp å gå må min bærbare PC? Jeg har ikke lyst å bruke flere måneder på å få alle funksjonene på den bærbare pc'en til å fungere. Har vurdert Mandrake 9.1 som et godt alternativ? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette før jeg går i gang? :) Skal bruke maskinen i et nettverk (windows) og må kunne bruke den til utvikling (java) og samtidig kanskje kjøre litt video/musikk på den :) Maskinen er som sagt en bærbar med 500Mhz cpu og 128 mb ram.. hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurte på hvilken distribusjon som er lettest å få opp å gå må min bærbare PC? Jeg har ikke lyst å bruke flere måneder på å få alle funksjonene på den bærbare pc'en til å fungere. Har vurdert Mandrake 9.1 som et godt alternativ? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette før jeg går i gang? :) Skal bruke maskinen i et nettverk (windows) og må kunne bruke den til utvikling (java) og samtidig kanskje kjøre litt video/musikk på den :) Maskinen er som sagt en bærbar med 500Mhz cpu og 128 mb ram.. hjelpe meg litt?

RedHat eller Mandrake burde funke bra. De er greie å installere, og du får med programmer for det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...