jarwa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har lyst å begynne å ta bilder i Raw for bedre etterbehandling. er det mulig for meg å åpne en Raw(nef) fil direkte i Photoshop(cs2),(jeg får nemmelig ikke dette til)eller finnes det andre programmer jeg må innom først? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har lyst å begynne å ta bilder i Raw for bedre etterbehandling. er det mulig for meg å åpne en Raw(nef) fil direkte i Photoshop(cs2),(jeg får nemmelig ikke dette til)eller finnes det andre programmer jeg må innom først? Hva slags kamera har du da? For Canon så kan man åpne i medfølgende programvare, både i Zoombrowser og DPP (Digital Photo Professional). For Photoshop Elements har jeg hentet plugins på nettsiden hos Adobe, mulig du må det for CS2 også da. RandiA Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Har nikon d80. prøvde å laste ned en camera raw plugin, men er usikker på hvordan jeg skal åpne det/bruke det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kva kamera har du? Det er mogeleg å opne NEF-filer i PS CS2, men det kjem an på kva kamera filene kjem frå. Det er nemleg forskjell på råfiler frå forskjellige kamera, sjølv om dei har same filending. For å få støtte for nyare kamera må ein då oppdatere råkonverteraren. I Photoshop heiter denne Adobe Camera Raw (ACR), og oppdateringar til denne kan lastast ned gratis. Men om du har eit kamera som vart lansert etter at PS CS3 vart lansert (dette kan du finne ut på Wikipedia), kan du truleg ikkje få opna NEF-filene dine i ACR. Adobe har nemleg laga ACR slik at den ikkje er bakoverkompatibel. Det vil seie at versjonar av ACR som vart laga for CS2 ikkje kan brukast i CS, dei som vart laga for CS3 kan ikkje brukast i CS2, og dei som vert laga for CS4 kan ikkje brukast i CS3. Den nyaste versjonen av ACR som er støtta i CS2 er 3.7, og denne kan lastast ned her. Om du ikkje kan få opna filene dine i CS2, har du tre alternativ: 1. Oppdatere Photoshop. 2. Bruke eit anna program til å konvertere filene. (Nikon har vel eit enkelt program som heiter View NX, i tillegg til det dyrare Capture NX. Det finst fleire andre.) 3. Bruke Adobe DNG Converter, som følgjer med ACR når du laster ned det, til å konvertere filene til DNG. Dette er Adobe sitt eige råformat, som kan opnast CS2, uansett kva kamera filene opprinneleg kjem frå (slik eg har forstått det). prøvde å laste ned en camera raw plugin, men er usikker på hvordan jeg skal åpne det/bruke det.Instruksjonar for installasjon står på nedlastingssida for ACR, og i readme-fila. Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Takk for svar. jeg prøver nå å oppdatere cs2, får håpe det fungerer, hvis ikke så får jeg prøve nikon-programmene som fulgte med kameraet(hvis jeg finner esken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå