AlexanderOslo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg fikk ei bok forrige helg som er fantastisk morsom. Den heter "Gullkorn fra pasientjournalen" og er en samling av autentiske sitater fra pasientjournaler. Jeg lo så jeg grein, og anbefaler denne til alle som vil ha seg en god latter og som liker litt finurlig og rafintert humor. Den som ikke ler av denne boka, er ikke blant oss levende... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Slike bøker er flotte! Jeg er glad i "En flykting kysser sin mor" av Unni Lindel, der hun har fått barn i forskjellige barnehagere til å snakke ut om livet generelt. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "A Hitchhikers Guide to the Galaxy" av Douglas Adams. Enkel humor som sitter som en kule. Hikstet av latter fra første avsnitt. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Uten at jeg er helt sikker, så er kanskje "Veien rettet seg ut - men jeg fullførte svingen!" i en liknende sjanger. Den inneholder faktiske trafikkskademeldinger som forfatteren har samlet etter å ha gravd i arkivene. Noen er helt utrolig morsomme. Type: "Jeg har også en teori om at bilen som kjørte inn i meg bakfra, hadde større fart enn meg." "Fikk kink i nakken, lege vil bli hjemsøkt." "Hun sa hun måtte ta fart for å komme over brøytekanten, og hadde tatt sjansen på at det ikke kom noen." "Hva som videre skjedde er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret hele utsikten." "Det hele var min skyld, men fører B sa det var OK og at jeg bare skulle glemme skadene på hans bil. De skulle han få fikset selv, sa han. Det viktigste for ham var at kona ikke fikk vite at han hadde vært akkurat der akkurat da." Endret 18. november 2008 av firstperson Lenke til kommentar
Benor Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 "A Hitchhikers Guide to the Galaxy" av Douglas Adams. Enkel humor som sitter som en kule. Hikstet av latter fra første avsnitt. Jeg støtter den, ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå