Gjest Guest_Gjest1_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei De to siste dagene har jeg vært utrolig hard i magen..føler at jeg må på do hele tiden, men får ikke ut noe særlig fordi det er så sinnsykt hardt. Så er det noe jeg kan gjøre for at det liksom skal bli litt løsere? Spise eller drikke et eller annet? takknemlig for svar Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Avføringsmiddel fra apoteket, eller du kan prøve å spise svisker. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spis fiberrik mat. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Svisker er godt for magen ja. Også ut og gå tur, sånn at tarmene blir satt igang. Kontakt lege dersom det blir vondt. I verste fall kan du ha en forstoppelse som ikke går over ved "vanlige" metoder. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Yoghurt + svisker. Yoghurt blir du i hvertfall hard i magen av. Drikk masse vann. Ta situps. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kjøp lactulose på apoteket og drikk mye vann. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Yoghurt + svisker. Yoghurt blir du i hvertfall hard i magen av. Drikk masse vann. Ta situps. Hard i magen av yoghurt, nei der tar du skammelig feil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Yoghurt + svisker. Yoghurt blir du i hvertfall hard i magen av. Drikk masse vann. Ta situps. Hard i magen av yoghurt, nei der tar du skammelig feil. Etter to små yoghurt-beger får jeg jo ikke bæsja på flere dager. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Prøv Klyster. Tror det er namnet på det. Då renn skiten ut! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fight4Lov3_* Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gå til Apoteket kjøp "MOVICOL" Det er 20 pulver i doseposer, det påvirker med engang =) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Spis fiberrik mat jevnlig, kutt ned på all dritten du har i deg (godteri o.l), drikk mye vann. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lakris hjelper!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kjøp et par esker lacerol, styrt dem. Om du ikke får drite av det bør du oppsøke lege for da har du en betongpropp i rompa. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Yoghurt + svisker. Yoghurt blir du i hvertfall hard i magen av. Drikk masse vann. Ta situps. Hard i magen av yoghurt, nei der tar du skammelig feil. Etter to små yoghurt-beger får jeg jo ikke bæsja på flere dager. Hva slags skummel yoghurt er det du spiser? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1_* Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Takk for alle svar. Drakk masse vann, spiste litt yoghurt og tok meg en joggetur. Dassen har aldri vært fullere for å si det sånn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Yoghurt + svisker. Yoghurt blir du i hvertfall hard i magen av. Drikk masse vann. Ta situps. Hard i magen av yoghurt, nei der tar du skammelig feil. Etter to små yoghurt-beger får jeg jo ikke bæsja på flere dager. Hva slags skummel yoghurt er det du spiser? TINE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå