Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å kjøpe Nintendo DS

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Som sagt knuste den øvre DS-skjermen min, og jeg stoler ikke helt på de ekstra skjermene man kan kjøpe og montere selv... hadde den gamle versjonen bestilt fra Japan. Er vel umulig å få den versjonen nå (ikke brukt)? DS Lite er jo fin den, har lest at den skal tåle mer, så tenker jeg kjøper en sånn siden jeg ikke finner den gamle :)

Så...hvor kjøper jeg?

Jeg sjekket Video Games Plus, selve DS-en kommer bare på litt over 800 kr, men kjipt nok er frakten på over 200 kr og nå i det siste blir det mer og mer vanlig å bli stoppet i tollen.. Med andre ord, VG+ er ikke spesielt billig i dette tilfellet, må regne med i overkant av tusenlappen her

Så jeg vet ikke, hvordan er det med lader fra canada? Passer laderen her i Norge? På den jeg kjøpte fra Japan brukte jeg en uoffisiell GBA SP lader...

Anbefal andre nettbutikker der jeg får best pris på en ny DS :)

Foreløpig tenker jeg det blir CDON.com, 1319kr + 29 kr...men jeg har ikke sjekkt elkjøp/spaceworld her i byen heller

Takk for forslag!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Nei, å kjøpe en ny skjerm er relativt billig, men jeg synes det virker usikkert (snakker om å fikse selv)... hører det er vanlig med døde pixler og at de er uroginale dvs ikke helt av samme kvalitet (bl.a lysstyrke). Den norske siden jeg fikk link til i det andre emnet mitt virket tvilsom... det sto blant annet at den ekstra skjermen passer både oppe og nede :S men det kan jo ikke stemme, da den nede er en touch screen og helt forskjellig fra den oppe...

Så var det den andre linken til den utenlandske siden, men det blir vel fort en del i frakt + moms osv, og om jeg først skal bruke noen hundrelapper betaler jeg heller litt ekstra for å få en ny fin ds lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...