Rodion Raskolnikov Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Proto avant-garde jazz og neo-folk slår alltid godt an hos 3. klassinger. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ble selv fostret opp på Dum Dum Boys, De Lillos, Pink Floyd, AC/DC og Led Zeppelin + litt klassisk.Funket utmerket det. Knudsten og Ludvigsen er også ganske morsomme når du er liten. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Er endret fra skal kjøpe, til det ble kjøpt i dag en Sony s616f for 799,- hos Sony Centre på CCVest. 157,- på shipping billigere enn billigste websjappe. Kaiser Chiefs vil definitivt være på vurderings lista over det jeg skal legge inn. Asian Dub foundation kommer jeg nok til å vente litt med å lure inn.... Endret 8. november 2008 av gwh Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, begynn med rolig rock, som black sabbath og rolig Metallica ++ og så kommer det heavye av seg selv etter hvert tenker jeg Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har en nevø på 6 som er veldig glad i av Battles. Lover bra med unger som hører på math-rock Ellers gikk det mye i McMusic og Absolute Music da jeg var liten. Endret 9. november 2008 av walløe Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Får vel se om jeg ikke skal lure inn Young Gods på spilleren hans. Pappa'n liker dette bedre enn Battles ;-) Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå har du en gylden mulighet til å gi han god musikksmak (med forbehold om at du har god musikksmak selv da.. ). Bare pass på at han ikke ødelegger hørselen når han bruker mp3-spilleren. Hvis den tid kommer at jeg får barn, så skal de få Hellacopters og mye annet snask fra dag 1! Enig! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Bør vel kanskje dytte noe klassisk klassisk inn også. Har bare noe Grieg liggende, men det bør vel være noe som barn kan like i dette også? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Mamma og pappa slo til og ga meg "Historien om Mozart/Hayden/Bach" når jeg var 5, digga det, jeg! Ingen andre i barnehagen som gjorde det, men.. Kjøp Knutsen og Ludvigsen-platene til ungen din! Blir så utrolig frustrert over at ingen andre hørte på Knutsen og Ludvigsen når jeg var liten, jeg storkoste meg med platene! Endret 9. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er populært. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lillebroren min på 8 år liker Michael Jackson Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du burde fôre han med god musikk fra første stund. Foreldrene mine spilte masse Beatles og Bob Marley fra jeg var knøtt liten, noe jeg er evig takknemlig for den dag idag. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hør på de gode rådene! drit i mcmusic og hits for kids... bob marley er koselig selv ble spilte moren min black sabbath for at jeg skulle sove da jeg var kid. hvis plata tok slutt før jeg sovna begynte jeg å skrike Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Ingenting med fuzz pedal og headbanging? Hva slags unger er det vi fostrer opp i dag? word. Føler at det er få som flasker opp unga sine på rock nå om dagen. Alt skal gå i det som er pop. Har du foreldre som vier livet sitt til syretrance må du jo være fortapt. Ser at mange har dratt fram Knutsen og Ludvigsen, og jeg vil si at de er intet mindre enn geniale, og noe av det beste som har kommet ut av trøndelag, uansett hva slags kultur det er snakk om. hør på de gode rådene! drit i mcmusic og hits for kids... bob marley er koselig selv ble spilte moren min black sabbath for at jeg skulle sove da jeg var kid. hvis plata tok slutt før jeg sovna begynte jeg å skrike Enn sånn oppvekst skulle jeg gjerne hatt Endret 10. november 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hold ungen din unna McMusic og lignende, det er bare dritt. Da kommer du til å ende opp med en Tokio Hotel fan senere. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kjøp det du liker sjøl, så kanskje du greier å påvirke han litt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vil anbefale albumet The Codex Necro av Anaal Nathrakh. Kan likegodt starte med det tyngste, så er han forberedt på det meste. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Han hørte akkurat Duffy's mercy og likte det..... Må bare ta med fruen bak døren og skyte henne for å spille slik musikk i nærheten av ungene.... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vil anbefale albumet The Codex Necro av Anaal Nathrakh. Kan likegodt starte med det tyngste, så er han forberedt på det meste. Anaal Nathrak var egentlig ganske behagelig jobbemusikk! Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noe av det store fra min barndom var å høre på musikk med faren min. Han har en sterk innteresse for musikk så det var nesten alltid noe på anlegget. Selv om han spilte mest lettere rock alla rolling stones, dire straits, dumdum, delillos, pink floyd o.s.v så har det vel dannet grunnlaget for min musikksmak i dag. Så der har du et tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå