beltazore Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har ett problem med min datamaskin. CPU'en (Duron 1.3) skal kjøre på core voltage 1.75, men den ligger på 3.3. Det går ikke ann å stille den ned? Hva skal jeg gjøre? Er det noen jumpere på hovedkortet eller noe jeg kan endre på? Alexander Davidsen Lenke til kommentar
norway Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du går inn i BIOS ved å trykke "delete" gjentatte ganger ved oppstatrt , jeg vet ikke hvilket hovedkort du bruker , men her inne kan du forandre utrolig masse.... Jeg har 1,5 1,75 , 2 ,0 Default..... Jeg har den på default , men det er jo avhengig av hvilket hovedkort du har.... Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du er nok inne på feil plass å leser av spenningen. Duronen din ville vært oppbrent om den kjørte på 3.3 volt. Det er minne spenningen du leser av. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 riktig som Insanity sier...CPU på 3.3 volt hadde nok tatt kvelden lenge før...sjekk det ein gang til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå