Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uheldig på Meny i Skien

Gjest Guest_uheldig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_uheldig_*

Jeg var på butikken i dag og hadde handla. Jeg brukte ryggsekk som jeg hadde stappa full av varer men når jeg skulle ta på meg sekken så kom jeg borti noe bak meg. Det var ei veldig ung jente, kunne ikke ha vært mer enn 13-14 år eller noe, og jeg er redd det var rumpa hennes jeg var borti. Med en gang kjente jeg øynene til både jenta og gubben (faren?) som stod ved siden av i nakken min. Jeg skulle vel egentlig ha sagt unnskyld eller noe men jeg bare grynta av ergrelse og kom meg ut derfra.

Jeg håper ikke de misforsto meg og trur jeg gjorde det med vilje. Det var et rent uhell men det kan nok virke som noe annet hvis de vil se det slik. Hva trur dere?

PS: Dette skjedde på Meny Lietorvet i Skien og hvis noen av dere fornærmede leser dette så håper jeg dere forstår det var et uhell og at jeg ber om unnskyldning. Jeg vet jeg ser noe mistenkelig ut for noen mennesker og var redd det som skjedde kunne misforstås. Jeg er en svartkledd heavy metal type fyr med sort ryggsekk. Så ikke ta det ille opp.

Der..jeg måtte få det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_uheldig_*

Nei jeg kom borti rumpa hennes (tror jeg) med hånda mi. :blush:

Altså det er fordi hun var så ung at jeg har dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uheldig_*

Altså jeg kommer ikke til å skifte klestil pågrunn av dette da. :p

Jeg måtte bare få det ut fordi det var så pinlig for meg. Jeg er redd jeg skal bli stempla som total pedo eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uheldig_*
Det skal litt til å komme borti en rumpe med hånda si når man tar på seg en sekk.

Hun sto omtrent rett bak meg. Så jeg var borti noe mykt i hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
TROLL

<pirk>

Unødvendig post!

</pirk>

Men til trådstartar:

Seriøst, i det store og heile er det nok ikkje noko å uroe seg for. Kor gammal er du, om eg får spørje? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...