Gjest Guest_uheldig_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg var på butikken i dag og hadde handla. Jeg brukte ryggsekk som jeg hadde stappa full av varer men når jeg skulle ta på meg sekken så kom jeg borti noe bak meg. Det var ei veldig ung jente, kunne ikke ha vært mer enn 13-14 år eller noe, og jeg er redd det var rumpa hennes jeg var borti. Med en gang kjente jeg øynene til både jenta og gubben (faren?) som stod ved siden av i nakken min. Jeg skulle vel egentlig ha sagt unnskyld eller noe men jeg bare grynta av ergrelse og kom meg ut derfra. Jeg håper ikke de misforsto meg og trur jeg gjorde det med vilje. Det var et rent uhell men det kan nok virke som noe annet hvis de vil se det slik. Hva trur dere? PS: Dette skjedde på Meny Lietorvet i Skien og hvis noen av dere fornærmede leser dette så håper jeg dere forstår det var et uhell og at jeg ber om unnskyldning. Jeg vet jeg ser noe mistenkelig ut for noen mennesker og var redd det som skjedde kunne misforstås. Jeg er en svartkledd heavy metal type fyr med sort ryggsekk. Så ikke ta det ille opp. Der..jeg måtte få det ut. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kom borti rumpa til ei jente med sekken din? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) hehe Kle deg i hvit hva om det var rompa til denne gubben... du sa du var usikker... Endret 8. november 2008 av hproslan Lenke til kommentar
Gjest Guest_uheldig_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei jeg kom borti rumpa hennes (tror jeg) med hånda mi. Altså det er fordi hun var så ung at jeg har dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_uheldig_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Altså jeg kommer ikke til å skifte klestil pågrunn av dette da. Jeg måtte bare få det ut fordi det var så pinlig for meg. Jeg er redd jeg skal bli stempla som total pedo eller noe. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Altså det er fordi hun var så ung at jeg har dårlig samvittighet. Men du gjorde det jo ikkje med vilje! Du bør ikkje gå rundt og vera redd for den episoden der, det kan skje kven som helst! Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det skal litt til å komme borti en rumpe med hånda si når man tar på seg en sekk. Lenke til kommentar
Gjest Guest_uheldig_* Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det skal litt til å komme borti en rumpe med hånda si når man tar på seg en sekk. Hun sto omtrent rett bak meg. Så jeg var borti noe mykt i hvertfall. Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, må berre le eg! Don't worry man! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette er ikke noe å tenke på, desto mindre starte en tråd over. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sånt som skjer, ikke noe å tenke på Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hun sto omtrent rett bak meg. Så jeg var borti noe mykt i hvertfall. Sikker på at det ikke fra rumpa til faren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 TROLL <pirk> Unødvendig post! </pirk> Men til trådstartar: Seriøst, i det store og heile er det nok ikkje noko å uroe seg for. Kor gammal er du, om eg får spørje? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Oh I lol'd...Fordommer Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Who cares? Om 2 timer har jenta glemt det (om hun i det heletatt tenker på det). Du kommer sikkert aldri til å se hverken jenta eller gubben igjen uansett, så ikke plag deg selv med dette Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Å NEI, er du han pedon på meny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå