Per_Schei Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det som gjerne gjer ein film med god handling enda betre, er skikkeleg gode, gjerne morosame replikkar. Typiske eksempel har me frå James Bond-filmane og Die Hard-filmane. Eg såg Quantum of Solace i går og må seie at replikkane til Daniel Craig var noko av det som redda filmen. Eksempel frå Die Hard, siste replikk av Bruce Willis: "You just killed a helicopter with a car!" "I was out of bullets." So fyr laus om de har nokon gode replikkar på lur! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke for å ødelegge morroa, men vi har en fin tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5215&st=460 Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 He-he, såg om eg fann noko liknande, men eg leita tydeligvis ikkje godt nok.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 "We can't stop here. This is..." Lar noen andre fullføre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 "We can't stop here! This is Bat Country!" Genial replikk. Men me har ein anna tråd, this is locked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg