knappapap Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har lyst til å skaffe meg en liten telelinse. har sett litt og finner Tamron 70-300 til Nikon, for bare 1000kr på Japan Photo. er det verdt det? Noen som har prøvd objektivet? De reklamerer for et lett og godt objektiv, men jeg er ikke så sikker. hvis dere har bedre forslag så kom med det. er på utkikk etter rimelige priser. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja, det er definitivt verdt 1000 kr. Men jeg ville heller ha spandert 800 kr ekstra og kjøpt Nikkor 55-200 VR. Du mister litt på telesiden, men får til gjengjeld bildestabilisator og bedre optikk. Denne er også mindre og lettere enn Tamronen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Absolutt verdt 1000kr, kjøpte den selv til min A300. Dennes posten var feilpostet, og dermed blitt flyttet. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet ikke hva som kan måle seg med Canon sitt 55-250mm IS på Nikon sin side, men etter jeg så kvaliteten man fikk med Tamron's 70-300mm, la jeg på en ekstra 1000-lapp og kjøpte 55-250mm. Du får ihvertfall hva du betaler for. Jeg ville antakeligvis valgt nikon 55-200mm som har VR i motsettning til Tamron som ikke har noe stabilisator. Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 takker for svar! Nikkor objektivet er definitivt en god kanditat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå