Gå til innhold

Bindt i 12mnd med kontantkort!?

Anbefalte innlegg

Hallo hallo!

Nå er jeg litt surrete her..

På Telenor sin side, står det at telefon min, som jeg kjøpte for 2år siden, er bindt fram til 07.11.2009. Jeg har hatt kontantkort nå i 2år, satt på faren min.

For 1 time siden, fikk jeg en ny telefon, med et nytt abonnement. Djuice Controll.

Hva i all verden er det som skjer? Den forrige telefon kjøpte jeg jo til og med brukt!

Jeg satt nye abonnementet på meg selv, hvor lang tid tar det før jeg kan lade telefon med penger?

NB : Er helt ny på abonnement opplegg, å er ræva på telefon =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fordi du kjøpte ny telefon med 12 mnd binding til Djuice Controll antar jeg. Da utgår bindingen først til neste år.

Ja, da er jo den grei, men da har de bare ikke endret abn. typen på "mine sider" på telenor da eller?

For der står det nemlig at jeg fortsatt har djuice Cash.

spm 1: Jeg satt abn på meg selv, hvordan kan jeg da logge inn på telenor sin nettside, på meg selv? nr skal stå på meg selv, mener jeg.

2: Får jeg faktura i postkassa hver mnd nå da?

3: hvordan kan evnt. lade mer penger, enn 200kr i mnd, som er abn?

4: Når er det jeg kan få bruke telefon? For meldinger er sperrt nå.

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar

Om jeg har forstått dette riktig så har du gått over fra KontantKort, og over på Djuice Control for å kunne kjøpe deg en telefon med binding, og du bruker samme nummer som du har hatt tidligere. Du har med andre ord ikke laget et nytt abonnement med et nytt nummer?

Mine sider tar i blant litt tid før de oppdaterer seg, så dersom det står at du har binding, med også at du har Djuice Cash (som man ikke kan ha binding på) så er det sikkert bare en forsinkelse i systemet.

Du kan fylle på med ekstra penger på samme måte som tidligere (med kontantkort). Djuice Control er i bunn og grunn en kontantkort abonnement som fylles automatisk for 200 kr i månden. Du får faktura i postakassa hver månde ja, med mindre du velger og få den elektronisk. Papir faktura koster 29,- kr i månden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...