sliit1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype. Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype. Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres? Jeg har ikke prøvd å streame via mediadelingen. Jeg bruker tversity, og anbefaler dette på det varmeste.. http://tversity.com/ Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype. Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres? Hvilke filtyper prøver du å dele? i vista: I "nettverks og delingssenter" sett disse fra av til på , fildeling, mediedeling, og skru av passordbeskyttet deling. jeg har også på nettverkssøk og deling av fellesmappe. Deretter sjekker du mappen du deler, høyreklikk og klikk på deling.. Under delingstillatelse så legger du til "alle".. Bare trykk på valglisten og trykk legg til... Nå skal det virke...virker ihvertfall for meg...og har du oppdatert firmware til en av de siste så kan du spille av divx-filer også.... bare gi beskjed om du ikke får det til... Lenke til kommentar
sliit1 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Sliter med å dele en mvk-fil nå, får heller ikke TVersity til å funke. "TVersity can not be installed on Windows Vista when User account Control (UAC) is enabled." noen som vet hvordan jeg skrur av VAC? prøvde å følge denne guiden: http://netsecurity.about.com/od/stepbystep/ss/homeuac.htm, men lyktes ikke Lenke til kommentar
jkr83 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Start -> Control Panel -> User accounts and Family Safety -> User Accounts Nederst der står Turn User Account Control on or off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå