Jorgengk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet om noen artige eventyr-filmer? Med dinosaurer, monstre eller andre kule skapninger...? Litt som King Kong, Jurassic Park osv.. Lenke til kommentar
©®@ŽҰ €дt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet om noen artige eventyr-filmer? Med dinosaurer, monstre eller andre kule skapninger...?Litt som King Kong, Jurassic Park osv.. lord of the rings er jo en god eventyr film Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Pens Labyrinth har jo et par kule skapningen og er at på til en fantastisk god film. Men det er nok mer drama enn action á la King Kong. Endret 9. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ja, det er en god film det... Men jeg har allerede sett begge... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Indiana Jones-filmene kan kanskje være noe? Raiders of The Lost Ark Temple of Doom The Last Crusade og den nye Kingdom of the Crystal Skull. Endret 9. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Journey to the Center of the Earth Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Willow har alltid vært en favoritt hos meg. Endret 9. november 2008 av betrayer Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Herregud, hvorfor har ingen nevnt : The Neverending Story ? Helt fantastisk film, var yndlingsfilmen min når jeg var liten, og er det fortsatt den dag idag! Endret 9. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenkte faktisk på Willow og Neverending Story da jeg så denne tråden. Men glem Neverending Story 2, 3 og serien. Det er bare dritt. Skjønt det er jo litt morsomt at serien "Neverending Story" ble kansellert etter en halv sesong... Men til topic. Det meste med den japanske Godzilla. Drit i den amerikanske. Mange liker Conan. Liker du Conan liker du kanskje Kong Kull. The Mummy 3 er ikke så verst. Mye bedre enn de to første. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ble faktisk enormt skuffa av den orginale japanske Godzilla. King Kong (orginalen) er way better. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 The Passion of the Christ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 El Laberinto del Fauno er jo en fantastisk film. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 The Princess bride (1987) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du ikke har noe i mot animasjonsfilmer så er filmene til Hayao Miyazaki virkelig til å anbefale. -Princess Mononoke -Nausicaä of the Valley of the Wind -Castle in the Sky -My Neighbor Totoro -Kiki's Delivery Service -Porco Rosso -Spirited Away -Howl's Moving Castle Spesielt de to første, da de er laget for voksne, mens de andre fungerer for både barn og voksne. Trailer til Princess Mononoke: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Clash of the Titans er en klassiker. Du bør se den før remaken neste år. Lenke til kommentar
CatharinaS Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Voyager of the Unicorn Stardust The Time Merchine The Lost World (gamle filmen) Andre jeg kom på var allerede skrevet Endret 12. november 2008 av CatharinaS Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Journey to the Center of the Earth Haha.. for en latterlig film.. Men Anita Briem var jo heit da Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke heelt monsterfilm, men the headless horseman er jo legendarisk i filmen Sleepy Hollow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå