John Abrahamsen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg snakker norsk Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hainn hoinn i bainn nei men seriøst. Æ snakke trøndersk Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kanke si æ liår d no særlig... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 så her skulle e prate (svalle) dialekte mi? greit det du... prata halling e... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Æ stæmme før at sosohal har den lameste dialækta her... oslo dialækt sug bare så max... Ellers så e det ganske så stor forskjell kordan du skriv dialækta di også for det e ikkje nokka rettskriving når det gjelder dialækt, så det blir kanskje litt feil utgangspunkt. Men hvæs man skal skrive det sånn som man uttale det så... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Æ stæmme før at sosohal har den lameste dialækta her...oslo dialækt sug bare så max... e må si me eni der Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 arti post det her ja mæn jaja eg kunn no sekkert ha fønne på ein artiar ein..... e det berre eg så ha fønne ut det at deet e di enklaste postan så får mest svar. kefør? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hakje peiling på ka eg skal skrive. Ka e det går i? Nei eg e ikkje flink til å skrive sånn som eg egentlig snakker. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 her kor eg komme fra snakke me egentlig ganske forferdelig, det duge iallefall isje skriftlig Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ittno slår dialekta mi. TOTNING!! Itte såå brei som hæn iddioten på bigbrother da, men itte så æltfor langt unna om je jørs på å tala skikkeli brett. Non flere som er fra toten omegn hær?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ittno slår dialekta mi. TOTNING!! Itte såå brei som hæn iddioten på bigbrother da, men itte så æltfor langt unna om je jørs på å tala skikkeli brett. Non flere som er fra toten omegn hær?? huff den var jævlig_! :x Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 her kor eg komme fra snakke me egentlig ganske forferdelig, det duge iallefall isje skriftlig Stavangerskt e jo egenligt ganske kult då, men det tar seg ikkje ud på TV (Mia Gundersen)! Det må jo ver ein grunn te at det ikkje e stavangerfolk i big brother huset, men eg tror kanskje det e fordi me e litt smartare enn de der bøndene fra østlandet. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hm.. jeg innså akkurat at jeg måtte tenke etter åssn jeg sa ting på min egentlige dialekt (trønder) .. føler jeg har svikta barteland nå ass. Omg.. klarer ikke skrive dialekt engang.. :o Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hm.. jeg innså akkurat at jeg måtte tenke etter åssn jeg sa ting på min egentlige dialekt (trønder) .. føler jeg har svikta barteland nå ass. Omg.. klarer ikke skrive dialekt engang.. :o Grimstad jo, kanskje vi sees på byen en gang Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det må jo ver ein grunn te at det ikkje e stavangerfolk i big brother huset, men eg tror kanskje det e fordi me e litt smartare enn de der bøndene fra østlandet. ke me han derne Rune då? Og han e jo dum som eit brød! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 her kor eg komme fra snakke me egentlig ganske forferdelig, det duge iallefall isje skriftlig Stavangerskt e jo egenligt ganske kult då, men det tar seg ikkje ud på TV (Mia Gundersen)! Det må jo ver ein grunn te at det ikkje e stavangerfolk i big brother huset, men eg tror kanskje det e fordi me e litt smartare enn de der bøndene fra østlandet. Christoffer Joner duge jo, men Mia Gundersen kan bare stikka å spa seg ner. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 d barra måtte kåmma.... ein dialekt trå... får eg vel barra forvirra folk litt me kånge dialektå mi ^-^ eg komme fra Haugesund... å her e dialektå nesten ennå marr fåkka en Stavanger dialektå kim andre e fra haugesunds distrikte her?? å karmøynå e kje regna så haugesunds distrikte ^-^ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Grimstad jo, kanskje vi sees på byen en gang Heehee.. jeg får litt noia når folk sier sånn.. og, kommer litt an på hvor du går ut da, seff Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg drar gjerne til grimstad for å møte tøsen, men jeg tror ikke hun er så villig til å ta meg imot på en skikkelig måte Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hahaha - frekke lømmel. kommer an på hvilken måte det er snakk om dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå