Gå til innhold

Dialekttråd...?

ThoooR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æ stæmme før at sosohal har den lameste dialækta her...

oslo dialækt sug bare så max...

Ellers så e det ganske så stor forskjell kordan du skriv dialækta di også for det e ikkje nokka rettskriving når det gjelder dialækt, så det blir kanskje litt feil utgangspunkt.

Men hvæs man skal skrive det sånn som man uttale det så... :shrug:

Lenke til kommentar
her kor eg komme fra snakke me egentlig ganske forferdelig, det duge iallefall isje skriftlig :D

Stavangerskt e jo egenligt ganske kult då, men det tar seg ikkje ud på TV (Mia Gundersen)! Det må jo ver ein grunn te at det ikkje e stavangerfolk i big brother huset, men eg tror kanskje det e fordi me e litt smartare enn de der bøndene fra østlandet.

Lenke til kommentar
Hm.. jeg innså akkurat at jeg måtte tenke etter åssn jeg sa ting på min egentlige dialekt (trønder) .. føler jeg har svikta barteland nå ass.

Omg.. klarer ikke skrive dialekt engang.. :o

Grimstad jo, kanskje vi sees på byen en gang :)

Lenke til kommentar
her kor eg komme fra snakke me egentlig ganske forferdelig, det duge iallefall isje skriftlig :D

Stavangerskt e jo egenligt ganske kult då, men det tar seg ikkje ud på TV (Mia Gundersen)! Det må jo ver ein grunn te at det ikkje e stavangerfolk i big brother huset, men eg tror kanskje det e fordi me e litt smartare enn de der bøndene fra østlandet.

Christoffer Joner duge jo, men Mia Gundersen kan bare stikka å spa seg ner.

Lenke til kommentar

d barra måtte kåmma.... ein dialekt trå...

får eg vel barra forvirra folk litt me kånge dialektå mi ^-^

eg komme fra Haugesund... å her e dialektå nesten ennå marr fåkka en Stavanger dialektå

kim andre e fra haugesunds distrikte her??

å karmøynå e kje regna så haugesunds distrikte ^-^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...