ThoooR Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hei... d er sikkert mange på forumet som har skikkelig artige dialekter, e syns att vi ska ta en trå å skriv på skikkeli dialækt i den!! kanskje vi kann få hør nån skikkelie inngrodde/rare dialækt ord oxo? nån som e me?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 e vettafan e. e vikke skakke måkke fåkke. e vikke ha maten din. e måkke danse på bordet. e fåkke mat i dag. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 e vettafan e. e vikke skakke måkke fåkke. e vikke ha maten din. e måkke danse på bordet. e fåkke mat i dag. det hetå vikkje, skakkje, måkkje.. osv! e måkkje åsså vidåre.. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 tru eg ska ha jårpla te middag idag. Så når det rigne så stenne eg altid onne tile(taket). Men når eg ska spinga heim så fer eg alttid graudehale(sting). Når eg kjeme heim etter skula, så ska eg slå på computeren. Det bli Grooomt. hehe, så ska eg spela mosikk i winamp. Jalla bais, så ska eg rondt å råna ettepå, sont heran preke mi på sørlandet:=) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 no har e vært å tatt me en møg. va godt. tror e ska i ett møte i dag, men ekke sikker. jeje, sann kan de gå. e e lei. vil sove litt. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 no ska æ straks gå å eta mat Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Haha, dere snakker rart. Jeg skriver så å si akkurat sånn som jeg snakker jeg. :] Lenke til kommentar
scenest Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 når æ sjæm jæm så sætt æ mæ på datan og spille musikk.... veit itj ka anna æ ska jør (kansje fotball) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 dokker kan jo ikkje snakka dokker. de e i haugesond me kan preika. tippa denna tråen blir sperra hvært øyeblikk Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 nå ska vi væill skriv såm laimme fjortissa, de e jo arti. (æ kjæmm fra trånnhjæmm) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 E hæ hatt prøve i engelsk i dag. E tru e fæ en 3-er De gjekk rettj på tryne! Jaja.. en fæ ta de som de kjæm-.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hadd vorri ber om dåkk hadd skrivvi kor dåkk kjæm fra! (t dåkk som itj har skrivvi d i profil'n) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 En schpa kis som jeg sjøl ikke kan identifesere.. biler.. båter.. kjerre Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Hadd vorri ber om dåkk hadd skrivvi kor dåkk kjæm fra! (t dåkk som itj har skrivvi d i profil'n) joda kjæm frå sørfold kommune! (alle veit nu kor d e hænne?) d ligg rett norom Fauske og Bodø... men e bor i Tromse akkurat nu då.... fanes tromse.... :wink: e trur pikadø e ska ta å hut me nerpå sats idag førr å føl me spræk.... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://www.riksmalsforbundet.no/ordliste/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg snakker oslo-dialekt. regner med at det er en god del flere her som snakker kjipe bokmål :-? bergensk høres så fett ut.. vil lære å snakke det Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hadd vorri ber om dåkk hadd skrivvi kor dåkk kjæm fra! (t dåkk som itj har skrivvi d i profil'n) E har Oppdal Kvikne dialekt ja. E æ i a e å. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kåffår trur østlændinga at dæm snakke bokmål? De e da ingen som snakke ordrætt bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ahh, det bli deilig å snakk orntli norsk att! ingenting e såm ækte romsdalinga! Å om nokken lurte, så e værsjken hainn Kjæll magne æller hainn kjæll inge ækte nei! Dei snakka ikkje nok dialækt! Så e no det sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå