Gå til innhold

Noen spm angående nokia 3650!

Anbefalte innlegg

Møkka telefon vil æ bare si...

16MB er jo alt for lite...

Det vet jo alle...

Å du pzyco86, du virke som en liten drit unge.

Det ser helt latterligt ut når du skriv: STFU, LIXZ.

Lille dritt onge, fjern deg herifra vis du bare skal prate skit.

:woot:

Hmm, virker som om du er "dritt ungen" her...Finner masse skrivefeil... :wink:

Mongobarn :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Møkka telefon vil æ bare si...

16MB er jo alt for lite...

Det vet jo alle...

Å du pzyco86, du virke som en liten drit unge.

Det ser helt latterligt ut når du skriv: STFU, LIXZ.

Lille dritt onge, fjern deg herifra vis du bare skal prate skit.

:woot:

Hmm, virker som om du er "dritt ungen" her...Finner masse skrivefeil... :wink:

Mongobarn :lol:

Ja, nettopp, der skriver du slik igjen.

"mongobarn"?

Ja, du bør ikke snakke om at andre er dritt unger...Eller dritt onger som du skriver.. :wink:

Lenke til kommentar

Dennis88: Mingps som du har installert, hvordan funker det? funker det som vanlig GPS?

Nei, MiniGPS er mer en gimmick. Den viser bare hvilket celle og mobilområde du befinner deg i til enhver tid. Du kan eventuelt tilordne navn på de forskjellige cellene.

Har ennå ikke funnet ut hvilken praktisk nytte man kan ha av dette programmet i dets nåværende form. :shrug:

Lenke til kommentar

Dennis88: Mingps som du har installert, hvordan funker det? funker det som vanlig GPS?

Nei, MiniGPS er mer en gimmick. Den viser bare hvilket celle og mobilområde du befinner deg i til enhver tid. Du kan eventuelt tilordne navn på de forskjellige cellene.

Har ennå ikke funnet ut hvilken praktisk nytte man kan ha av dette programmet i dets nåværende form. :shrug:

Du kan bruke slike "events" slik at hvis du feks. går inn i huset ditt så slår den automatisk på "lydløs" eller en alarm.

Eller hvis du feks. går ut av huset så tar den automatisk på støyende profil. :D

Lenke til kommentar

Du kan bruke slike "events" slik at hvis du feks. går inn i huset ditt så slår den automatisk på "lydløs" eller en alarm.

Eller hvis du feks. går ut av huset så tar den automatisk på støyende profil. :D

Ok, sinnsykt kult dah! jeg får min 3650 på mandag! :D er lei av å vente nå az, men den som venter på noe godt venter aldri forgjeves! er du forbøyd med mobilen din dennis88? noe som du er litt misfornøyd med eller noe du er veldig fornøyd med?

Lenke til kommentar

Ok, sinnsykt kult dah! jeg får min 3650 på mandag! :D er lei av å vente nå az, men den som venter på noe godt venter aldri forgjeves! er du forbøyd med mobilen din dennis88? noe som du er litt misfornøyd med eller noe du er veldig fornøyd med?

Jeg synes den er knall! :D

Dette er helt klart den beste telefonen jeg har hatt noensinne, og alt på den funker slik som det skal. 8)

Jeg er rett og slett meget positivt overrasket over hvor bra denne telefonen egentlig er!

Alt på den funker, og det funker fordømmra bra! :yes:

Det eneste negative jeg kan si om telefonen, er at jeg ennå ikke har funnet ut hvordan jeg skal kopiere alle kontaktene fra telefonen til sim kortet.

Det går ann å kopiere alle oppføringene fra sim til telefonen, men jeg har ikke funnet ut det omvendte ennå...Står sikkert i bruksanvisningen. :lol:

Gled deg! :yes:

Lenke til kommentar
hei dennis88. blar du til "sim" er alle kontakter der... og du kan også gå inn på den ordinære kontaktmenyen og fixe det du lurte på.

Ja jeg vet, men problemet er at jeg har fått nytt sim kort og alle kontaktene ligger på telefonen, men jeg har sendt dem over nå. :)

Det jeg lurte på var hvordan man overførte alle numrene på en gang, ikke en og en.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...