Gå til innhold

Noen spm angående nokia 3650!

Anbefalte innlegg

Jeje.. åssen mobil har du da som har så mye mer minne a?? jeg skal lixz kjøpe 128 MB dah!! hallo i luken lixz!? jaja, jeg er ikke sånn person som driver å titter å finner ut om en mobil er bra i et år lixz! kjøper den hvis den så kul ut, så selger jeg den hvis den var dårlig! har hatt 5 mobiler det siste året, så jeg har litt erfaring..  :lol:  

jaja, lykke til med 3310`en din eller hva du har.. sikkert 2 KB minne på den.. !! HAHA  :D  LOL

:grumpy: 3650 powaH  :grumpy:

Jeg har ingen mobiler med MMC nå, men hadde SL45 for snart to år siden.

Jada, klart det går an å kjøpe 128 MB MMC, men 16 MB er det som følger med mobilen, og det er for dårlig! Det var det som var poenget mitt.

Jeg ville sjekka hva mobilen min kan gjøre før jeg kjøpte den.

Om du har erfaring eller ikke, handler ikke om hvor mange mobiler du har hatt.

3330 har jeg i allefall ikke, ville ikke hatt den slengt etter meg.

Man får ca. 300 bilder i høyeste kvalitet på et 16mb minnekort.

Det burde holde. :yes:

Hvis du bare er her for å spre drit, så kan du heller dra på et siemens fan forum.

Han spurte om noe, ikke om du, som ikke har telefonen synes 3650 er stygg eller ikke. :evil:

TAKK dennis88! :D

Er enig med deg der az, stikk til et siemens fan forum å prat dritt der.. jeg spørte et par enkle spm, så begynner du å en annen å si at nokia 3650 er stygg å at den har lite minne! var det deres meninger jeg spurte om? Nei! det var ikke det, så svar på spm uten kommentarer eller stfu :wink: godt det er noen som har smak her.. nokia 3650 er absoulutt det beste du kan få i forhold til prisen! jeg ville tro p800 er bedre men den er mye dyrere, dessuten sier mange at bildekvaliteten OG høytalerfunksjonen er BEDRE enn p800!!! jaja.. si hva dere vil, men det er ikke uten grunn at nokia har 39 % eller hva det er av all mobil salg i verden. Motorola er på 2, LAAANGT bak.. Nokia 3650 er en ungdomstelefon, men hvis du sammeligner den med 3310 så er du passe nqqb az! 3650 har omtrent ALT! hva mangler den a? ok, den mangler radio!! ooh.. bid deal! jeje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det blir lite om du skal ha mye spill etc. kan hende, men jeg trenger ikke spill. men jeg tenkte å kjøpe meg et sånt 128 mb jeg også, men har enda ikke fått behovet. EN ANNEN TING: jeg er medlem i photozone, og når jeg laster ned bildene mine dit , er det dyrt? bruker vel gprs. OG: vet noen hvor jeg kan bestille disse "malte"-org-dekslene?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg stikke til et Siemens forum å prate dritt?

Ikke har jeg pratet dritt her heller, alt jeg sier er at 16 MB MMC som standard er for lite!

Har ikke sagt noe om hverken utseendet eller innholdet til 3650.

Lenke til kommentar

ja det blir lite om du skal ha mye spill etc. kan hende, men jeg trenger ikke spill. men jeg tenkte å kjøpe meg et sånt 128 mb jeg også, men har enda ikke fått behovet. EN ANNEN TING: jeg er medlem i photozone, og når jeg laster ned bildene mine dit , er det dyrt? bruker vel gprs. OG: vet noen hvor jeg kan bestille disse "malte"-org-dekslene?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg stikke til et Siemens forum å prate dritt?  

Ikke har jeg pratet dritt her heller, alt jeg sier er at 16 MB MMC som standard er for lite!

Har ikke sagt noe om hverken utseendet eller innholdet til 3650.

Er helt enig med deg. Det er jo bare hans meninger!

Er også enig i han med at 16mb er lite, hadde også selv en

Siemens SL45i. Som dere vet har den støtte for mp3, og det

er det jeg og sannsynlegvis "kamera" bygger påstandene våre på!

Du får jo bare plass til ca 5 mp3 på et 16mb! Og det er lite,

det må dere vær enige i ? Men for dem som bare skal ha småtteri

er det jo mer enn nok med 16mb.

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar
alt jeg sier er at 16 MB MMC som standard er for lite!

Han spurte om 3650, og 16MB er mer enn nok plass til en 3650 (som ikke har støtte for mp3 i utgangspunktet, og det blir heller ikke da tatt med i beregningen).

Jeg har 10 MB ledig på mitt kort, og vet ikke hva jeg skal bruke resten av plassen på.

Meldings mappene (inkludert e-post og alt det der) kan stilles inn til å bli lagret på kortet (i likhet med de fleste andre programmene som f.eks foto og video programmene).

Det som derimot ikke holder mål i det hele tatt er at det kun er 4 MB innebygget minne. Det er den eneste nevneverdige negative tingen jeg kan komme på med 3650.

Nesten alle programmene må installeres i telefonminnet for å fungere, og da holder ikke 4 MB. :(

BTW; hvorfor har det kommet så mange drittunger til forumet i det siste? :shrug:

Lenke til kommentar

Han spurte om 3650, og 16MB er mer enn nok plass til en 3650 (som ikke har støtte for mp3 i utgangspunktet, og det blir heller ikke da tatt med i beregningen).

Jeg har 10 MB ledig på mitt kort, og vet ikke hva jeg skal bruke resten av plassen på.

Meldings mappene (inkludert e-post og alt det der) kan stilles inn til å bli lagret på kortet (i likhet med de fleste andre programmene som f.eks foto og video programmene).

Det som derimot ikke holder mål i det hele tatt er at det kun er 4 MB innebygget minne. Det er den eneste nevneverdige negative tingen jeg kan komme på med 3650.

Nesten alle programmene må installeres i telefonminnet for å fungere, og da holder ikke 4 MB. :(

BTW; hvorfor har det kommet så mange drittunger til forumet i det siste? :shrug:

Ta nå i betraktning at den som startet denne posten var interresert i MP3 spilleren, ergo 16 MB er for lite.

Og programmer, må du ha de på telefonen? Det er jo for dårlig. Hva skal brukerne da med MMC :p

Ja, jeg lurer også på hvor du kom fra.. ;)

Lenke til kommentar

Ta nå i betraktning at den som startet denne posten var interresert i MP3 spilleren, ergo 16 MB er for lite.

Og programmer, må du ha de på telefonen? Det er jo for dårlig. Hva skal brukerne da med MMC :p

Ja, jeg lurer også på hvor du kom fra.. ;)

Alle programmene jeg har innstalert ligger på mmc kortet mitt.

Samme med spill.

Lenke til kommentar

Samme med spill.

WTF?

Jeg har prøvd å legge sikkert 5 programmer på kortet - men får bare systemfeil eller noe slikt. Alle spillene jeg har prøvd har gått fint å legge på kortet (det samme gjelder alle java spill/programmer).

Noen programmer jeg mener å huske som ikke fungerte er MiniGPS, IM+ og Wireless IRC.

Hvilke programmer har du installert på kortet?

Lenke til kommentar

Samme med spill.

WTF?

Jeg har prøvd å legge sikkert 5 programmer på kortet - men får bare systemfeil eller noe slikt. Alle spillene jeg har prøvd har gått fint å legge på kortet (det samme gjelder alle java spill/programmer).

Noen programmer jeg mener å huske som ikke fungerte er MiniGPS, IM+ og Wireless IRC.

Jeg har minigps på minnekortet av de du nevner her.

Det funker smertefritt. :D

Lenke til kommentar

Samme med spill.

WTF?

Jeg har minigps på minnekortet av de du nevner her.

Det funker smertefritt. :D

Dennis88: Mingps som du har installert, hvordan funker det? funker det som vanlig GPS?

Lenke til kommentar

Møkka telefon vil æ bare si...

16MB er jo alt for lite...

Det vet jo alle...

Å du pzyco86, du virke som en liten drit unge.

Det ser helt latterligt ut når du skriv: STFU, LIXZ.

Lille dritt onge, fjern deg herifra vis du bare skal prate skit.

:woot:

Lenke til kommentar

Det vet jo alle...

ehh.. er ikke helt med her jeg az. Lar meg ikke bli tråkket på av en trønder fjortis az! kødder ikke med meg da sender jeg mangen jugolslaviere på deg... og hvilken mobil har du som er så mye bedre a?

Lenke til kommentar

Det vet jo alle...

ehh.. er ikke helt med her jeg az. Lar meg ikke bli tråkket på av en trønder fjortis az! kødder ikke med meg da sender jeg mangen jugolslaviere på deg... og hvilken mobil har du som er så mye bedre a?

Nei, trur heller ikke du e helt med her.

Har foreløbi en P800.

Nokia har jeg kvitta meg med for lenge siden.

Lenke til kommentar

Det vet jo alle...

Hmm, virker som om du er "dritt ungen" her...Finner masse skrivefeil... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...