Gå til innhold

Noen spm angående nokia 3650!

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt nokia 3650 nå, og får den om et par dager. Gleder meg veldig :D , og har lest en del hva dere i forumet har skrevet om det osv. Men jeg lurer på et par ting..

- Følger det med 16 MB Minne brikke? :o

- Hvor mange bilder kan man lagre på de 3.4 mb som er internt i mobilen sånn ca? (da har jeg sånn passe mange nummer og en del meldinger osv i tillegg) :-?

- Er det noen som vet om noen bra wap-sider hvor jeg kan laste ned mye qlt stuff? Koster det foressten mye å laste ned for eksempel en Mp3 spiller? :woot:

:grumpy: 3650 powaH :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurer litt.. Er det ikke dette man skal sjekke før man bestiller..?

Ja, 16 MB MMC følger med, og det er IKKE noe å rope hurra for, for det er ikke mye du får plass til på 16 MB =)

Hva er intressen for hva du kan lagre i intern minne? Du lagrer jo alt på MMC seff ;)

Hvis MP3 spilleren lastes ned fra wap, må du betale for minuttene om du ikke buker GPRS, da betaler du for mengden du laster ned.

Lenke til kommentar
Ok, jeg stoler på deg jmmk =) hehe.. kamera: du får faktisk en del bilder på 16 MB vil jeg tro.. går foressten tekstmeldingene på 16 MB minne eller?

Ja, for meg kan du ikke stole på?

Heh, som sagt, 16 MB minne er ikke noe å skryte av. Sa ikke at du ikke fikk plass til mange bilder, men at det er en liten minne størrelse.

Om du ikke får lagret SMS på MMC kortet er det jo et problem fra Nokias side... :roll:

Lenke til kommentar
Ok, jeg stoler på deg jmmk =) hehe.. kamera: du får faktisk en del bilder på 16 MB vil jeg tro.. går foressten tekstmeldingene på 16 MB minne eller?

Ja, for meg kan du ikke stole på?

Heh, som sagt, 16 MB minne er ikke noe å skryte av. Sa ikke at du ikke fikk plass til mange bilder, men at det er en liten minne størrelse.

Om du ikke får lagret SMS på MMC kortet er det jo et problem fra Nokias side... :roll:

Jeje.. åssen mobil har du da som har så mye mer minne a?? jeg skal lixz kjøpe 128 MB dah!! hallo i luken lixz!? jaja, jeg er ikke sånn person som driver å titter å finner ut om en mobil er bra i et år lixz! kjøper den hvis den så kul ut, så selger jeg den hvis den var dårlig! har hatt 5 mobiler det siste året, så jeg har litt erfaring.. :lol:

jaja, lykke til med 3310`en din eller hva du har.. sikkert 2 KB minne på den.. !! HAHA :D LOL

:grumpy: 3650 powaH :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeje.. åssen mobil har du da som har så mye mer minne a?? jeg skal lixz kjøpe 128 MB dah!! hallo i luken lixz!? jaja, jeg er ikke sånn person som driver å titter å finner ut om en mobil er bra i et år lixz! kjøper den hvis den så kul ut, så selger jeg den hvis den var dårlig! har hatt 5 mobiler det siste året, så jeg har litt erfaring..  :lol:  

jaja, lykke til med 3310`en din eller hva du har.. sikkert 2 KB minne på den.. !! HAHA  :D  LOL

:grumpy: 3650 powaH  :grumpy:

Ja ok, lixz :roll:

Haha, måtte bare le når du sa du kjøpte mobiler ettersom de så kul ut.. også kjøper du 3650 :lol:

Lenke til kommentar

Jeje.. åssen mobil har du da som har så mye mer minne a?? jeg skal lixz kjøpe 128 MB dah!! hallo i luken lixz!? jaja, jeg er ikke sånn person som driver å titter å finner ut om en mobil er bra i et år lixz! kjøper den hvis den så kul ut, så selger jeg den hvis den var dårlig! har hatt 5 mobiler det siste året, så jeg har litt erfaring..  :lol:  

jaja, lykke til med 3310`en din eller hva du har.. sikkert 2 KB minne på den.. !! HAHA  :D  LOL

Jeg har ingen mobiler med MMC nå, men hadde SL45 for snart to år siden.

Jada, klart det går an å kjøpe 128 MB MMC, men 16 MB er det som følger med mobilen, og det er for dårlig! Det var det som var poenget mitt.

Jeg ville sjekka hva mobilen min kan gjøre før jeg kjøpte den.

Om du har erfaring eller ikke, handler ikke om hvor mange mobiler du har hatt.

3330 har jeg i allefall ikke, ville ikke hatt den slengt etter meg.

Lenke til kommentar

Ja ok, lixz :roll:

Haha, måtte bare le når du sa du kjøpte mobiler ettersom de så kul ut.. også kjøper du 3650 :lol:

Ehh..

For det 1. jeg synes 3650 er kul utseendemessig, ikke sånn kjedelig vanlig design men et nytt kult et.. men det jeg tenkte på når jeg sa kul var at jeg mente kul INNHOLDSMESSIG dah din sopp!! herregud, jeg har en del erfaring med mobil ja "kamera" har du kanskje kamera på mobben? sl45? jeg er kresen på mobil az, jeg blir kvalm av å høre sånn siemens møkk! og duh foressten, jeg har sett MYE på mobilen før jeg kjøpte den dah. kan den omtrent utenatt.. jeg hadde et par spm, SORRY meg az!! herregud! alltid må noen nørder her i forumet kritisere/krangle!

I rest my case

Lenke til kommentar

Ehh..

For det 1. jeg synes 3650 er kul utseendemessig, ikke sånn kjedelig vanlig design men et nytt kult et.. men det jeg tenkte på når jeg sa kul var at jeg mente kul INNHOLDSMESSIG dah din sopp!! herregud, jeg har en del erfaring med mobil ja "kamera" har du kanskje kamera på mobben? sl45? jeg er kresen på mobil az, jeg blir kvalm av å høre sånn siemens møkk! og duh foressten, jeg har sett MYE på mobilen før jeg kjøpte den dah. kan den omtrent utenatt.. jeg hadde et par spm, SORRY meg az!! herregud! alltid må noen nørder her i forumet kritisere/krangle!

I rest my case

Kritisere/krangle? Halloo? Hvem her er det som gjør det?

Alt _jeg_ sa var at 16 MB MMC ikke er noe å rope hurra for.

Og den første posten din, tja virka ikke som du hadde sjekka så alt for mye før du kjøpte.

Siemens møkk? javel, men Sl45 er to år gammel, hadde MMC kort på 32 MB som standard, noe som er absolutt minimum. Men nå har jeg ikke den lengre, ikke har jeg en mobil med kamera heller. Hvorfor? Fordi jeg ikke har behov for det, og fordi ingen mobiler som er på markedet nå med kamera passer for meg.

Endel erfaring med mobiler? Du? Virker ikke helt sånn, men.

Greit at du har spørsmål, men da må du regne med å få svar også...

Lenke til kommentar

@pzyco86:

Om du er kresen på mobil, burde du aldri en gang tenkt på å kjøpe en nokia..

Hørt om kvalitet? ;) Vel, det er noe som er en mangel i de nyeste nokia-mobilene.. spesielt i en mobil som 3650, som er beregnet på ungdomsklassen, slik som 3310 etc..

Lenke til kommentar

jeg er faktisk helt UENIG i at 16mb er lite! jeg tar film og bilder, og minne tar jo alldri slutt!!! for meg holder 16mb i massevis. sms går ikke i minnekortet. men du kan lagre de andre steder og så sikkerhet-kopiere over til minnekortet. det er innebygd egen link til nokia photozone, da kan du lage album, mobilen sender alle bildene dit på en gang, eller et og et bilde. da kan du gjøre mye kult med ansiktsvrengere etc. men først og fremst har du de! ellers koster ikke et 128mb minne på komplett mer enn ca.400; jeg må si at denne mobilen er det beste mobilkjøpet jeg noengang har gjort, og denne kommer til å bli min venn lenge! jeg håper du kjøper deg 3650, det er utallige muligheter med denne. bare les på nokias sider.

Lenke til kommentar
jeg er faktisk helt UENIG i at 16mb er lite! jeg tar film og bilder, og minne tar jo alldri slutt!!!  for meg holder 16mb i massevis. sms går ikke i minnekortet. men du kan lagre de andre steder og så sikkerhet-kopiere over til minnekortet. det er innebygd egen link til nokia photozone, da kan du lage album, mobilen sender alle bildene dit på en gang, eller et og et bilde. da kan du gjøre mye kult med ansiktsvrengere etc. men først og fremst har du de! ellers koster ikke et 128mb minne på komplett mer enn ca.400; jeg må si at denne mobilen er det beste mobilkjøpet jeg noengang har gjort, og denne kommer til å bli min venn lenge! jeg håper du kjøper deg 3650, det er utallige muligheter med denne. bare les på nokias sider.

16 MB er ikke mye i det heltatt. Uansett hva du mener og sier om det.

Jada, klart man kan kjøpe 128MB MMC kort i tillegg, men 16 MB er for lite til å være standard. Men, det er en grunn til at det er 16 MB med, og det er at 3650 skal være billig. MEN; de kunne liksogodt la være å ha med minnekort da, heller levert uten!

Kan man ikke flytte SMS direkte til MMC, bare som sikkerhetskopi?

Forresten, i den første posten var MP3 nevnt, hvor mange MP3 får du plass til på 16 MB da? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen mobiler med MMC nå, men hadde SL45 for snart to år siden.

Jada, klart det går an å kjøpe 128 MB MMC, men 16 MB er det som følger med mobilen, og det er for dårlig! Det var det som var poenget mitt.

Jeg ville sjekka hva mobilen min kan gjøre før jeg kjøpte den.

Om du har erfaring eller ikke, handler ikke om hvor mange mobiler du har hatt.

3330 har jeg i allefall ikke, ville ikke hatt den slengt etter meg.

Man får ca. 300 bilder i høyeste kvalitet på et 16mb minnekort.

Det burde holde. :yes:

Hvis du bare er her for å spre drit, så kan du heller dra på et siemens fan forum.

Han spurte om noe, ikke om du, som ikke har telefonen synes 3650 er stygg eller ikke. :evil:

Lenke til kommentar

Man får ca. 300 bilder i høyeste kvalitet på et 16mb minnekort.

Det burde holde.  :yes:  

Hvis du bare er her for å spre drit, så kan du heller dra på et siemens fan forum.

Han spurte om noe, ikke om du, som ikke har telefonen synes 3650 er stygg eller ikke.  :evil:

Hva er dette for noe da? Hvor har jeg sagt at 3650 er stygg?

Siemens fan forum, hvorfor det? Fordi jeg tilfeldigvis nevnte SL45?

Lenke til kommentar
jeg synes da det er nok med 14mb. siden jeg er eldre enn de fleste her, laster ikke jeg ned spill. det tar kansje mye plass? men 150-250 bilder er det nok til, pluss plenty med film. jeg står på mitt!

Hehe det holder kanskje for deg , Men mitt kort er alerede fullt , og da er det ikke bare fylt med dritt som kan slettes , har endel programmer videoer og mest bilder tatt med Høy oppløsning . Så nå har jeg bestilt meg 128 mb mmc kort fra Komplett.no til 423,- kr det er billig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...