Gå til innhold

BK. Et forsøk på historifortelling via bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen forstyrrer, etterbehandlingen har herpet mye for det ser kunstig ut. Det er for lite luft på høyre side, for mye luft i bunn, og du skulle kommet lenger ned.

 

Hva vil du vise med bildet? Et triks?

Fotografimessig er det dørgelig kjedelig etter min mening.

 

Hva vil du ha kommentarer på, når det tekniske tydeligvis ikke er noe du mestrer og vil høre det.

Lenke til kommentar
Fra et sirkus. Gamelt bilde. Ønsker ikkje feedback på etterbehandlingen. Jeg har underexponert med vilje, for å gi det drama.

 

Ønsker kun fokus på bilde, og ikke snikksnakk om alt annet. Jeg har heller ikke godkjennelse på dette bilde, vil heller ikke høre snakk om det.

 

 

 

 

PS. Flere versjoner kan komme.

 

Hvorfor legger du egentlig ut bilder i BK når du ikke vil ha kritikk på de?

 

Kunne du ikke da like godt la vær?

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg legger ut bilder? Det står det jo over. Les det.

 

Hvorfor dere 2 andre ikkje legger ut mer bilder aner eg ikke. Men takk for innspill. Er nok helt ubrukelig, så utstyret går nok i bosset snart.

 

 

 

Dørgende kjedelig må eg nesten kommentere. Mulig jeg har gjort det for mørk, men det skjer nok i bilde, og det er nok utrykk å gripe fatt i, til at det aldri blir kjedelig for min del.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så mye luft på venstere siden... :hmm: skulle heller vært 1/3 mindre luft, bare på høyre-side..... men nå skal jeg ikke ta hele luftregla da Marius allerede har kommentert det ;)

 

Kan så vidt se at det er sirkus Arnardo, tipper Are Arnardo gjerne skulle sett at bildet var betydelig skarpere...

Vet ikke hva du ønsker med bildet, men det fungerer fint som familie- og feriefoto...

 

EDIT: Nå kommenterte jeg orginalbildet, da det øverste kommenterer seg selv... (et bilde sier mer enn tusen ord :tease: )

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Kaster meg inn som nr. 4 i banden (vil også være med :) ) Huff...

 

For å være litt konstruktiv, du trenger mer luft på høyresiden som Marius sier.

Skal få et minimalt pluss i boka for å ha klipt vekk deler av venstre side fra originalbilde. Kanskje du selger utstyret i stede for å kaste det nå?

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Edit:

 

Slettet innlegget mitt.

 

Dan83 (under meg her), har helt rett.

 

Under selv-ransakelsen harde lys velger jeg å svelge ordene mine, og heller fokusere på det som er bra her i livet...

 

Beklager om jeg såret noen.

 

Når det er sagt, så er det mange gode ansiktsutrykk som er fanget i dette bildet.

Endret av Tor Arne Bjørn
Lenke til kommentar

jeg kan ikke fatte hvorfor det ofte skal være såpass mye "negativitet" her på forumet, vi er vell voksene personer alle sammen...eller??

 

Uansett, er for så vidt enig med de fleste komentarene over, MEN du har fanget et veldig morsomt øybelik..tenker spesielt på uttrykket til damene i bakgrunnen :p

 

Fotografi handler også om å fanget det rette øyeblikket og jeg syntes du har fått til det her til en viss grad :)

Lenke til kommentar

Hyggelig å høre noen fine ord. Jeg mener selv, (og derfor postet jeg det) at ingenting trenger å være perfekt, så lenge man har utrykk i bildene sine. Det skjønner ikkje olsen, men så har vel få sett han skrive noe positivt til noen heller? Det er greit nok.

 

Jeg skiller mellom folk. De som kun ser på det tekniske perfekte, og de som evner å se forbi dette. I den sammenheng fungerer jo bilde perfekt som en mal på nettopp dette.

 

Imorgen skal jeg poste 2 portretter. Som nettopp er postet i USA. Blir artig å få slakt igjen fra enkelte kanter, kanskje alle. Jeg skal høre på det, men bryr jeg meg særlig? Vi får se.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så mye luft på venstere siden... :hmm: skulle heller vært 1/3 mindre luft, bare på høyre-side..... men nå skal jeg ikke ta hele luftregla da Marius allerede har kommentert det ;)

 

Kan så vidt se at det er sirkus Arnardo, tipper Are Arnardo gjerne skulle sett at bildet var betydelig skarpere...

Vet ikke hva du ønsker med bildet, men det fungerer fint som familie- og feriefoto...

 

EDIT: Nå kommenterte jeg orginalbildet, da det øverste kommenterer seg selv... (et bilde sier mer enn tusen ord :tease: )

 

Arne Arnado skal ingenting som helst. Jeg spurte om han ville ha bildene gratis, men han hadde nok bilder. Jeg tok 60-70 av det meste, og mange av dem fanget stemmningen ganske så fint. De er selvsagt ikke redigert til døde som som eg prøvde meg frem med dette.

 

Hadde jeg tatt for gamle Arne, hadde jeg sikkert klart å få Arnardo navnet bedre men. Ha ha

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så mye luft på venstere siden... :hmm: skulle heller vært 1/3 mindre luft, bare på høyre-side..... men nå skal jeg ikke ta hele luftregla da Marius allerede har kommentert det ;)

 

Kan så vidt se at det er sirkus Arnardo, tipper Are Arnardo gjerne skulle sett at bildet var betydelig skarpere...

Vet ikke hva du ønsker med bildet, men det fungerer fint som familie- og feriefoto...

 

EDIT: Nå kommenterte jeg orginalbildet, da det øverste kommenterer seg selv... (et bilde sier mer enn tusen ord :tease: )

 

Arne Arnado skal ingenting som helst. Jeg spurte om han ville ha bildene gratis, men han hadde nok bilder. Jeg tok 60-70 av det meste, og mange av dem fanget stemmningen ganske så fint. De er selvsagt ikke redigert til døde som som eg prøvde meg frem med dette.

 

Hadde jeg tatt for gamle Arne, hadde jeg sikkert klart å få Arnardo navnet bedre men. Ha ha

:D Vel det eneste konstruktive jeg mente med innlegget (om orginalbildet) var det med luften og skarpheten,som du sikkert forsto...

stå på.. jeg nekter deg ikke å legge ut bilder, bare du holder deg til Bk-reglene :)

 

EDIT: klarte jeg å bomme på navnet altså :wallbash:

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
jeg kan ikke fatte hvorfor det ofte skal være såpass mye "negativitet" her på forumet, vi er vell voksene personer alle sammen...eller??

 

Voksne er vi ikke alle sammen... Dette er bildekritikken, og fra den dag av at du endrer ditt syn på kritikk fra negativitet til noe som hjelper deg så vil du forstå det. For å bli bedre må man tåle å høre sannheten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...