zevres Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hei Eg har et problem med fraps 2.9.4, eg starter det så går eg inn på counter strike: soruce, starte og filme så henger det seg noen som har peiling? eg har windows vista home basic De hengte seg ikke før, så slutta eg og bruke de, så begynte eg igjen og da hengte det seg ikke første gangen men når eg skrudde de av og på så hengte det seg, men nå henger de seg helle tiden. Så seie fra vis du vet någe plis. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 ingen som har noe peiling? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) prøvd og starta fraps FØR du går inn i CS? div prøv med andre spilL? Endret 8. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
zevres Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 ja, eg starter de før eg går på css, har prøvd omvent og, å de virker på wow då sjer de ingen ting galt Lenke til kommentar
zevres Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Eg har bare prøvd det på css og wow, og de er bare på css det henger seg, eg kan ha fraps på og at fps viser, men vis eg starter og filme går de fra 20 sek til 2 min før de henger seg, men på wow går de fint, men eg vil helst ha det på css Lenke til kommentar
zevres Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 eg lure på om det kansje er fordi fraps ikke er lakt for vista Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 ingen som har eller har hatt same problemet? Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 i Believe i Have the SAME PROBLEMO På Vista slår du på en måte ikke ordentlig av å på . Start Fraps på Nytt. MEN . Du bør også ha Minimun 75fps når du spiller. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Og det er Noen Cachefiles som tar litt tid +++++ tror det er Ny Versjon Ute nå Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 ke du meine me at du ikke slår de ordentlig av og på? Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ke du meine me at du ikke slår de ordentlig av og på? Slår av , men prgrammene blir ikke lukka Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 ja den fortsetter og filme men css henger seg helt, da må eg tryke ctrl + alt + del og avslutte de, så må eg eg starte på ny og får og kunne bruke fraps til og filme med igjen eller se den korte filmen der de henger seg må eg slå fraps av og på. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er Dine System Specs ? Datadeler . Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 kossen sjekke ein det? er de ting som dette her? prossesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2,20 GHz Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Grafikkort da? edit: har du vista? Endret 9. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 ja eg har vista home basic, og det graffik kortet er ganske bra, vet ikke hva de er men ser jo når eg spiller at de er bra Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 det er vanskelig og se;) i søke linja skriv enhetsbehandling og si hav som står under skjermadapter Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser at det er en oppdatert versjon av Fraps ute (2.9.6). Oppdater versjonen din, og forsøk igjen. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 eg har 2.9.6, fikk den tidligere idag samma der under skjeradapter står det: NVIDIA GeForce 7300 GS (Microsoft Corporation - WDDM) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 det er sånn passe gammalt men den burde gjøre jobben :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå