Gå til innhold

Morrowind til xbox

Shai'Tan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morrowind er et morsomt spill, men desverre kryr det av feil.

Ting som blir borte, steder der man faller gjennom grunnen, dirty disk error, osv. Hvis du har en bra pc, lønner det seg heller og kjøpe pc versonen. Morsomt spill, men alt for mange bugs.

Lenke til kommentar
har en dårlig pc..

Ligner Morrowind på Might and magic spillene?

er det noen som vet om noen andre bra rpg spill til xbox?

morrowind ligner ikke på m&m på noen måte (annet at de kan kalles rpg). morrowind er enormt, med en utrolig finfin 3d-verden (det samme kan dessverre ikke sies om m&m), men var alt for "åpent" for min smak. det eneste jeg gjorde var å gå rundt i timesvis uten å ha en konkret story å forholde meg til.. personlig syns jeg det ble gørrkjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

skal vente til det kommer til platinum serien..

Might and Magic 6 hadde jo store verdener, men etter det så har det kanskje kvaliteten på spillene sunket litt. Prøvde Might and Magic 9 her en dag, det var noe av det verste jeg har prøvd

Lenke til kommentar

6ern var genial, husker jeg spilte det hele tiden for noen år tilbake. startet nettop med det igjen, synes fremdeles det var like morsomt.

7ern vare bra, men var ikke helt fornøyd med de fremtids greiene. hva var vitsen med og bygge opp høye skills i i våpnene hvis du ikke fikk bruke for dem i slutten?

8ern var alt for kort og enkel, de var inne på en god ide med att du fikk bytte ut personer under spillet, jeg har spilt gjennom spillet mange ganger, med forskjellige personer.

9ern var bare tragisk, får håpe de går tilbake til det gamle spillesysytemet.

Lenke til kommentar

psilocybe: er enig med deg angående "for åpent" ... jeg synes egentli at det er for mye tid brukt opp i å finne ut hva og hvor skal man egentli når for å i det hele tatt komme seg videre... jeg kan forstå at dette ikke appelere til visse gamere.. ettersom dette til tider kan bli litt vell frustrerende.. jeg er ikke ferdi med morrowind.. egentli knapt begynt... jeg spiller det kun når jeg føler for det... dvs. en gang i uka sånn ca :)

Lenke til kommentar

Kan ubetinget anbefale Morrowind.

Jeg har spilt det +100 timer på xbox og spillet er helt fantastisk. Når det gjelder bugs så har jeg forstått at xbox versjonen er mye bedre enn pc versjonen. Det eneste bugs jeg har vært borti er at spillet kræsjer inimellom (noe som er irriterende da spillet har verdens lengste ladningstider) noe slikt som at noen detter i mellom tak og vegger eller bakken har jeg aldri sett.

Du må regne med i snitt 2-3 timer spilltid mellom hver "crash" på xbox, noe som vel er godkjent.

Har du en bra tv (min. 32" 100Hz) og et brukbart hjemmekinoanlegg så er xbox versonen helt klart å foreterekke med suverent bilde og en utrolig flott lyd (Dolby Digital 5.1 i realtid).

Men som sagt, du går glipp av et par ex-packs hvis du går for xbox versjonen.

Lenke til kommentar
Du må regne med i snitt 2-3 timer spilltid mellom hver "crash" på xbox, noe som vel er godkjent.

2-3 timer mellom hver "crash"???

Det hadde aldri jeg godkjent...

Det er seriøst ofte (ihvertfall hvis du spiller mesteparten av dagen)...

Lenke til kommentar
Morrowind har to store feil som ødelegger spillet. Sykt mange bøggs(helst i pc) og et grusomt journal/quest system. Kartet suger også slik at det er vanskelig å finne fram.  

Lagre spillet ofte og på flest mulig saver.

1. Last ned siste patch. Ærlig talt har jeg ikke kommet over en eneste bug etter dette.

2. Med Tribunal-ekspansjonen er journalsystemet nydelig. Og kartet suger? Hvorfor i huleste suger det? Det er jo stjerneklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...