stasomfaen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har spilt hockey tidligere... Sluttet for 3 år siden og har veeeeldig lyst til å starte igjen. Men jeg er blitt 16 år nå, og lurer på om jeg begynner å bli for gammel? Er det mulig å få blitt med å trene litt i starten først? Jeg er så lei for at jeg sluttet i første omgang. Hva syns dere? Er det en mulighet? Håper på hjelp Takk! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Ikke vær beskjedne. Jeg trenger svar fort. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du får handle ut i fra dine egne meninger og egen vilje. Bedre å prøve og dermed se hvordan det går, enn å bare sitte hjemme og undre. Jeg har bare spilt ishockey med venner på den lokale skøytebanen, men svaret mitt gjelder egentlig for de fleste sporter. Håper det kunne hjelpe =) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Ja, begynner å bli ganske sikker på at jeg vil prøve noen treninger først Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) - Endret 14. november 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå