Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei! Har kjøpt meg en Samsung DvD brenner. En type SH-223Q SB00. Men har problemer med og finne riktig Driver. Jeg har prøvd manageren, men den fryser seg bare når jeg prøver å oppgradere ODD waren. Det nermeste jeg kommer er SB01, men går det når min kode er SB00 ?`finner heller ikke SB00 i driver arkivet til Samsung. Det nermeste er da som sagt den her: http://www.samsungodd.com/eng/ Men når jeg trykker på "Attached file SH-S223Q_SB01.exe ( 2,298,208 byte )" Så får jeg bare opp denne meldingen i ett nytt vindu: Not Access Page. Hva skal jeg gjøre? Trenger virkelig og få installert drieren Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er dette en driver, eller en firmware oppdatering ? Du "trenger" neppe noen driver, hverken i Windows eller i Linux for å bruke optisk enhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Firmware oppdatering. Du har btw rett, lastet kun ned LightScribe, og det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå