FuzzFuet Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hallo! Har nå fullført alle oppleringsbrettene og alle tingene som jeg ser har "?" på seg, men har ikke fått trofeet for det Er det noe jeg magler når jeg har fullført alle historie brettene kaskje? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Det er flere opplæringer. Det er en til alle stemplene, motorene, boltene osv. Trykk på alle som har et lite rødt tegn på seg. Endret 8. november 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Det er flere opplæringer. Det er en til alle stemplene, motorene, boltene osv. Trykk på alle som har et lite rødt tegn på seg. Har gjort det også, kan ikke finne noen flere ting med noe merke som viser at de har et slik oppleringsbrett. Snodie saker! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 E det et spørsmålstegn i selve "hovedmenyen" i pop it'en? Altså den første siden som dukker opp når man trykker seg inn dit? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Når man trykker på firkant og åpner popiten mener du? Ikke noe spørsmålstegn der nei.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mulig du har "takket nei" til noen opplæringer. Mener å huske at en fyr her på forumet fortalte meg at man da måtte trykke på SELECT, og at man fant opplæringene der.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Tror jeg takket nei til noen ja, men om jeg trykker på SELECT får jeg opp rapport siden. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg får heller ikke opplæringstrofeet, enda jeg har vært igjennom alle opplæringene, som jeg har funnet. Men jeg har ikke fullført historiebrettene enda, har igjen et par levels, så tenkte kanskje det kom noe ekstra etter det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har søkt litt på nettet nå, og fant ut dette: Trykk på FIRKANT på et verktøy, så kan du spille opplæringen for det verktøyet uansett om du har gjort den fra før eller ikke... Håper dette hjalp Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Har søkt litt på nettet nå, og fant ut dette: Trykk på FIRKANT på et verktøy, så kan du spille opplæringen for det verktøyet uansett om du har gjort den fra før eller ikke... Håper dette hjalp Jippi!!!!!!!!!! Funket det Manglet vinsjen, men du ser ikke hvilke oppleringer du mangler når du bruker denne metoden da, så ble masse det samme siden jeg begynte øverst på "verktøybagen" etter jeg var ferdig med "godteposen" Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har søkt litt på nettet nå, og fant ut dette: Trykk på FIRKANT på et verktøy, så kan du spille opplæringen for det verktøyet uansett om du har gjort den fra før eller ikke... Håper dette hjalp Jippi!!!!!!!!!! Funket det Manglet vinsjen, men du ser ikke hvilke oppleringer du mangler når du bruker denne metoden da, så ble masse det samme siden jeg begynte øverst på "verktøybagen" etter jeg var ferdig med "godteposen" Jo, når du har gjort den skal det komme en strek under "tutorial" på f.eks bolt du trykka firkant på om du har completa den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå