TheodorBjork Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg Xbo 360! Jeg venter fremdeles på å motta TV en min, men har i mellomtiden håpet på å koble opp xboxen til en gammel tv jeg fant her. Men hvorfor går ikke det? Dette er en liten gammel Grundig TV, ikke så mange tommer. Finnes det begrensninger? HJELP! Endret 8. november 2008 av TheodorBjork Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva slags tv har du bestilt? Og hvilken type kabler bruker du for å koble disse sammen? Det kan ha noe med grafikkens oppløsning eller kanskje så enkelt som feil på kabel-mottakeren i tven. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det skal vel få fint å koble den gjennom scart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du har forsøkt å koble via rød,kvit og gul plugg i det medfølgende scart hodet? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje han har ordentlig gammel tv som bare har RF inngang. Da vet jeg ærlig talt ikke hva man gjør, må vel ha noe scart til RF adapter da. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 No worries! Hadde bare ikke satt inngangen fra HD til TV!!! Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dersom tven var i HD ville jeg brukt hdmi-kabel i stedet for scart, for å få best mulig kvalitet utav det. Hvertfall på en ps3, men har er det jo snakk om en gammel tv å en xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå